Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Over smaak valt gewoon niet te twisten. Maar ik blijf erbij: het komt allemaal door de titel. Anders had ik jullie AV-fans wel met rust gelaten
GamblersCup schreef:Nou, ik vind dat niet overdreven, ik denk er net zo over. Iemand zei hier "geenfoutje te zien, prachtig dier" of iets in die strekking... het dier is in mijn ogen 1 grote fout. Ik vind ze echt een beetje mismaakt. En ze lopen ook lelijk op die luciferhoutjes.
sherif schreef:Een echte liefhebber van het dier, paard, zullen dergelijke uitspraken geheel anders verwoorden.
anneliesdj schreef:GamblersCup schreef:Nou, ik vind dat niet overdreven, ik denk er net zo over. Iemand zei hier "geenfoutje te zien, prachtig dier" of iets in die strekking... het dier is in mijn ogen 1 grote fout. Ik vind ze echt een beetje mismaakt. En ze lopen ook lelijk op die luciferhoutjes.
Toevallig hebben arabieren wel de hardste benen van allemaal en het meeste uithoudingsvermogen.
LecyTinker schreef:Ik ga me niet mengen in de huidige disussie. wilde allen zeggen dat ik het dood eng zo vinden om zo een waardevol paar op stal te hebben staan. Zie dan al gelijk allemaal enge dingen gebeuren. Koliek, of een beschadiging of zo iets... en dan gelijk de hele wereld weet het... nee hoor, ik houd me lekker bij mn huis-tuin en keuken knolletjes.
GamblersCup schreef:anneliesdj schreef:
Toevallig hebben arabieren wel de hardste benen van allemaal en het meeste uithoudingsvermogen.
Goh, nu vind ik m ineens hartstikke mooi!
Not.
amyz schreef:Even terugkomend op make-up; wel eens bij een Welsh keuring geweest? Daar is dat beetje wax dat er bij de Arabieren op gaat niks meer bij hoor![]()
Op een keuring/show gaan ze nu eenmaal in de make-up. Umoyax, op mn avatar, staat op die foto ook in de make-up... T maakt ze nét effe mooier![]()
Zo'n duur paard op stal lijkt mij ook wel spannendHeb t nu al met de drie dekhengsten in spé en die kosten alleen nog maar geld, levert nog niet eens wat op. Kun je nagaan hoe dat wordt als ze gaan dekken.... Ik denk dat ik Umoyax toch maar in een glazen kistje ga zetten