Sammie schreef:Volgens hem is de kans op ongelukken en bijtincidenten, die zich in het verleden voordeden, nu een stuk kleiner. “We gaan de drukte rond de pony's beteugelen.”
Met alle respect, maar ze gaan er zelf idioot mee om.
De laatste keer dat ik daar was was mijn zoontje 2,5 jaar en hadden ze een weitje met wat minishetten waar ook veulens en jaarlingen bij liepen.
Klaphekje erbij, kindjes konden erin dus ik loop met mijn kind naar binnen, komt zo'n medewerker op mij af of ik er wel uit wil gaan. Hoezo, dit is toch om te aaien? Ja mevrouw, maar voor de kinderen, niet voor u. U bedoeld dat ik mijn kind van 2 moet achterlaten bij 6 (jonge) shetlanders? Ja mevrouw, ze zijn heel vertrouwd anders liepen ze hier niet. Maar er is ook geen personeel bij wat toezicht houd, jullie lopen 100 meter verderop. Dat is niet nodig mevrouw, ze zijn heel lief en doen echt geen gekke dingen, wilt u er nu uit gaan?
Ze wilde écht dat ik eruit ging en mijn kind van 2 daar alleen achter liet...
Als ik eraan terug denk snap ik het werkelijk nog niet, hoe kunnen ze zo denken 
Edit; dit is 2 jaar geleden, ze hebben nu alleen nog een apart stukje waar ze dus een paar paddocks hebben waar oa minishets, haffie, tinker en arabier lopen. Let wel; zandpaddocks van 15x15 waar ze de hele dag in staan, alleen...