[naam] schreef:
Je zou beter neer kunnen zetten: geen poepzak, geen schep mee, niet KUNNEN afstappen..
kijk er zullen er altijd zijn die hier laconiek in zijn en idd geen zin hebben om hun poep te ruimen en dus hun kop in het zand steken.. Maar het betuigd in dit topic toch ook wel een beetje aan gebrek aan begrijpend lezen. Er zijn paarden die nog moeten leren. Er zijn plekken waar het gewoonweg niet veilig zijn om op en af te stappen. Wat niet wilt zeggen dat die mensen er geen rekening mee willen houden. Die zullen echt hun poep wel wegschuiven/opruimen als hun paard eenmaal wel braaf genoeg is óf als de verkeers situatie wél veilig genoeg is..
Maar dit is dan toch het probleem van diegene die die met een jong paard gaat rijden? neem dan eerst iemand mee zodat je het rustig kunt leren om op/af te stappen.
op een plek waar het echt gevaarlijk is op af te stappen zullen ook niet zo snel fietsers zijn, en wat doe je er dan als het zo gevaarlijk is....
waar een wil is is een weg, en het is jouw(of mijn) paard, dan heb ik maar te zorgen dat ik geen overlast bezorg aan mede weggebruikers. en of dat nou een oud paard is of een jong paard braaf of niet braaf, opgevoed of niet opgevoed. het blijfd poep!
kijk zit je in een rolstoel, kun je met aangepast zadel wel rijden, maar echt niet staan. dan is er een reden waarvan ik zeg jij KUNT niet afstappen.
probeer dan zoveel mogelijk te rijden op plaatsten waar een ander bijna geen last van de poep kan hebben. is er een vrijwilliger voor poep ruimen dan graag, Maar is deze niet voorhanden m dan zou IK er minder moeite mee hebben dat het een keer blijfd liggen.
Voor al die andere ruitrs geld.. eigen risico als jij wilt buitenrijden zul je af en toe wel eens stront moeten schuiven/opscheppen..
dat heet hobby en ook bij een hobby heb je minder leuke kanten.
en Ik lees wel, maar we hebben gewoon een verschillende kijk op niet KUNNEN. sommige kunnen al heel snel niet, terwijl anderen heel veel kunnen. maar tussen niet kunnen en niet kunnen zit een groot verschil