Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Lys schreef:Wat zou ik ze daar toch graag samen willen zien schieteren in de ring!
svdijk schreef:meid, gelukkig kun jij wel zo goed rijden dat je overal commentaar op mag hebben...
En ik kan me nog iets herinneren uit een ander topic, wat betreft edward die weigerde begeleiding te geven aan Mar.
"been there, done that" was het toch?
Gelukkig heb jij ook te maken met paarden van het kaliber Totilas, en heb je ook te maken met sponsors die het paard zo onder je kont uit kunnen verkopen....
gliss schreef:Echter denk ik dat PS het geld waar hij Totilas voor heeft gekocht, niet meer uit het dekgeld/sport te halen is.
Ayasha schreef:svdijk schreef:meid, gelukkig kun jij wel zo goed rijden dat je overal commentaar op mag hebben...
En ik kan me nog iets herinneren uit een ander topic, wat betreft edward die weigerde begeleiding te geven aan Mar.
"been there, done that" was het toch?
Gelukkig heb jij ook te maken met paarden van het kaliber Totilas, en heb je ook te maken met sponsors die het paard zo onder je kont uit kunnen verkopen....
Positieve commentaar is ook commentaar dus of jij rijdt net zo goed als ik, of je argument gaat niet op.
Die been there done that ging wel over een ander gedeelte van dat bericht dus ik zou nog eens terug gaan lezen als ik jou was.
En de paarden die onder mijn kont uit verkocht zijn, waren dan wel geen Totilassen maar ze werden even zeer verkocht.en daar zaten ook dieren tussen die ik heul leuk vond ook al zullen ze nooit geen GP halen. Dus wat is je punt?
Had je nog wat persoonlijks of gaat het je nu lukken om het op Gal-Toot-Rath te houden?
@ Manic .. mevrouw Linsenhoff zou natuurlijk kunnen overwegen haar winst van de verkoop van de sportrechten te schenken aan haar goede doel. Dát zou nog 's een goede daad zijn toch?Citaat:In het vorige topic werd er nog gesproken over de integriteit van mevrouw Linsenhoff, maar met meneer Glock die rijk is geworden met het maken van wapens hebben we natuurlijk geen enkel probleem...
sunday schreef:En om alle penny's terug op de grond te krijgen.
Wat jullie nu over dromen, spijtig maar helaas het gaat niet gebeuren.
Toot en Gal gaan geen combinatie meer zijn.