Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:31

Daar heb je een goed punt, Sjoert! Ik betwijfel of het lukt, maar ga zeker hopen en bidden voor een geweldige uitkomst!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:32

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:33

Het word zo wel een mooi verhaal voor in de penny :+ Ui

Kuggur

Wat een soap... :roll:

Vala

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

lachen toch?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:34

svdijk schreef:
meid, gelukkig kun jij wel zo goed rijden dat je overal commentaar op mag hebben...
En ik kan me nog iets herinneren uit een ander topic, wat betreft edward die weigerde begeleiding te geven aan Mar.
"been there, done that" was het toch?
Gelukkig heb jij ook te maken met paarden van het kaliber Totilas, en heb je ook te maken met sponsors die het paard zo onder je kont uit kunnen verkopen....

Positieve commentaar is ook commentaar dus of jij rijdt net zo goed als ik, of je argument gaat niet op.

Die been there done that ging wel over een ander gedeelte van dat bericht dus ik zou nog eens terug gaan lezen als ik jou was. ;)

En de paarden die onder mijn kont uit verkocht zijn, waren dan wel geen Totilassen maar ze werden even zeer verkocht. _O- en daar zaten ook dieren tussen die ik heul leuk vond ook al zullen ze nooit geen GP halen. Dus wat is je punt?

Had je nog wat persoonlijks of gaat het je nu lukken om het op Gal-Toot-Rath te houden?
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 09-02-12 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:35

ik duim voor edward en tootie *\o/*

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:35

gliss schreef:
Echter denk ik dat PS het geld waar hij Totilas voor heeft gekocht, niet meer uit het dekgeld/sport te halen is.

Uit de fokkerij is dat ongetwijfeld wel te halen, anders had PS hem niet gekocht. Denk wel dat die dat eerst even doorgerekend heeft ;)
Ik denk verder ook dat de eigenaar er niet zo mee zit wie hem rijdt in de sport, zo lang zijn waarde als dekhengst maar blijft wat ze was bij de aankoop. Dus verbazend is het niet dat deze geruchten opduiken na zo'n blijkbaar teleurstellende presentatie op een hengstenshow.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:36

In het vorige topic werd er nog gesproken over de integriteit van mevrouw Linsenhoff, maar met meneer Glock die rijk is geworden met het maken van wapens hebben we natuurlijk geen enkel probleem... _O-

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:36

Ayasha schreef:
svdijk schreef:
meid, gelukkig kun jij wel zo goed rijden dat je overal commentaar op mag hebben...
En ik kan me nog iets herinneren uit een ander topic, wat betreft edward die weigerde begeleiding te geven aan Mar.
"been there, done that" was het toch?
Gelukkig heb jij ook te maken met paarden van het kaliber Totilas, en heb je ook te maken met sponsors die het paard zo onder je kont uit kunnen verkopen....

Positieve commentaar is ook commentaar dus of jij rijdt net zo goed als ik, of je argument gaat niet op.

Die been there done that ging wel over een ander gedeelte van dat bericht dus ik zou nog eens terug gaan lezen als ik jou was. ;)

En de paarden die onder mijn kont uit verkocht zijn, waren dan wel geen Totilassen maar ze werden even zeer verkocht. _O- en daar zaten ook dieren tussen die ik heul leuk vond ook al zullen ze nooit geen GP halen. Dus wat is je punt?

Had je nog wat persoonlijks of gaat het je nu lukken om het op Gal-Toot-Rath te houden?

Je kan je ook gewoon stil houden en zulke op de man reacties via pb doen. Misschien dat dit topic dan niet op slot gaat.

Laat ons pennydames nou gewoon dromen dat dit doorgaat

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:37

Ik ben bang dat niet gaat gebeuren
maar toch hoop ik er wel op
dat Toot terug gaat naar Edward

Laatste filmpje zag ik een paard die de ruiter totaal niet begreep...
fris of niet fris
ik vond het voor paard geen pretje :n

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:37

manic schreef:
In het vorige topic werd er nog gesproken over de integriteit van mevrouw Linsenhoff, maar met meneer Glock die rijk is geworden met het maken van wapens hebben we natuurlijk geen enkel probleem... _O-

Nee klopt, helemaal niet eigenlijk, moet dat dan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:38

cp112 heb je het nu op mij? :+

Anoniem

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Never change a winning team......

Jannepauli

Reiter Revue Duitsland meldt:
Die österreichische Webseite Kleine Zeitung macht mit einer Titelzeile auf, die neue Unruhe ins Gerede um den schwarzen Hengst bringt. Der österreichische Milliardär Gaston Glock wolle Totilas für seinen neuen Reiter Edward Gal zurückkaufen, heißt es da.

Münster - Laut Kleine Zeitung bemühe sich das Kärntner "Glock Horse Performance Center", darum Totilas zu kaufen. Besitzerin Ann Kathrin Linsenhoff soll dies bisher allerdings noch nicht wollen. Wie die Pressestelle des „Glock Horse Performance Centers“ auf Anfrage von Reiter Revue mitteilte, hatte Edward Gal auf der Pressekonferenz am 2. Februar – als die Zusammenarbeit des niederländischen Weltmeisters mit dem österreichischen Performance Zentrum bekannt gegeben wurde – auf die Frage, ob Totilas zu ihm zurückkomme, geantwortet: „Es steht im Raum. Nichts ist unmöglich.“ Außerdem sei an jedem Gerücht ein kleines Körnchen Wahrheit. Allerdings kann dabei nicht, wie auf der Website gemutmaßt wird, Olympia in London ins Visier genommen werden, denn dazu hätte das Pferd laut Regelwerk schon spätestens im vergangenen Dezember in den Besitz des Österreichers wechseln müssen und auch Edward Gal hätte dann längst einen österreichischen Pass.

Citaat:
In het vorige topic werd er nog gesproken over de integriteit van mevrouw Linsenhoff, maar met meneer Glock die rijk is geworden met het maken van wapens hebben we natuurlijk geen enkel probleem...
@ Manic .. mevrouw Linsenhoff zou natuurlijk kunnen overwegen haar winst van de verkoop van de sportrechten te schenken aan haar goede doel. Dát zou nog 's een goede daad zijn toch? :+

sunday

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:39

En om alle penny's terug op de grond te krijgen.
Wat jullie nu over dromen, spijtig maar helaas het gaat niet gebeuren.
Toot en Gal gaan geen combinatie meer zijn.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:39

Nee, er staat toch "hebben we geen enkel probleem"?

Ik persoonlijk heb ook geen problemen met mevrouw Linsenhoff eigenlijk, ik vind het wel een sympathiek mens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:40

manic schreef:

Oostenrijkers ook nog eens een keer.

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:40

Dit zou geweldig zijn, en wel zo eerlijk van de duitsers.
Vooral tegenover totilas.

Jammer dat de spelen niet meer haalbaar is.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:41

Ayasha schreef:
cp112 heb je het nu op mij? :+

Allebei die ik quote

manic

Gelukkig hebben die geen fietsen van ons gejat in de oorlog :D

Overigens kan meneer Glock 1 ding heel goed, wat team Rath heel slecht kan en dat is met de media spelen. Hulde! De nieuwe media is voor veel mensen toch echt nog een heel groot raadsel. Maar goed, als je in wapens je geld verdient moet je dat wel kunnen natuurlijk.

Ayasha
Blogger

cp112 Ha okee dan ben ik akkoord :D Wilde het effe weten _O-
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 09-02-12 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:42

Ik gun het hen wel, het zou echt mooi zijn moest dit waar zijn.
Al denk ik biet dat het verder gaat komen dan de intentie van Glock om hem te kopen. PS en Linsenhoff gaan Totilas echt niet laten gaan :n
En dan nog, is het echt een zegen om een verreden paard terug te krijgen? Kan het nog zo goed worden? In het filmpje zie ik een paard dat scheef is, die spier ontwikkeling terug helemaal goed krijgen neemt tijd...
Lijkt me dat we het beste gezien hebben, kan het nog beter? Ik betwijfel het, dus is het dan wel een goede zaak voor Edward?

vilheide

Bonnelover

sunday schreef:
En om alle penny's terug op de grond te krijgen.
Wat jullie nu over dromen, spijtig maar helaas het gaat niet gebeuren.
Toot en Gal gaan geen combinatie meer zijn.

Waarom niet? Weet ook dat de kans wel heeeeeeeeeel klein is, maar zolang dit niet is uitgesproken door Edward of Paul neem ik aan dat er altijd een kans is.
(En laat ons lekker dromen :D )