CaroLawson schreef:Ik vraag me eigelijk wel af wat er achter de gesloten deuren is gebeurd..
Ik denk dat ze hem aan de longe even uit hebben laten razen. Van meppen met de zweep wordt dat paard echt niet relaxter. Ze zijn niet achterlijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Zoals in dit artikel te lezen staat, is er een reden voor dat Totilas zo druk was, namelijk het korte voorbereidingsproces: http://www.dehoefslag.nl/2012/02/optred ... -commotie/
OomaaikeoO schreef:Cayenne schreef:Zoals in dit artikel te lezen staat, is er een reden voor dat Totilas zo druk was, namelijk het korte voorbereidingsproces: http://www.dehoefslag.nl/2012/02/optred ... -commotie/
Sorry maar je weet van te voren toch hoelang je nodig hebt om los te rijden? Dan zorg je toch dat je alles optijd voor elkaar hebt om daar de tijd voor te nemen... Dit zijn toch optredens waar weer lang over wordt gepraat (in dit geval negatief) en voor zoiets wil je toch dat je alles goed voor elkaar hebt. Dan zou ik denken, dan wacht het publiek maar even zodat je wat langer kunt losrijden...Ze kunnen vast wel iets verzinnen om dit tijd even op te vullen... Maar misschien denk ik daar wel te makkelijk over...
sammy1 schreef:er stond een reactie bij van een duitser,hij zei dat hij dit wel verwacht had,bij de nederlanders werd hij met kappen gereden met gewichten erin,waardoor hij een overdreven gangen had,nu hij bij hun is word hij normaal getraint en daardoor loopt hij nu zo,bah bah,je ziet toch duidelijk dat de ruiter erg nerveus is en er niet genoeg aan durft te rijden,ik mag zeker niks zeggenkwa niveau,maar kappen de schuld geven kom op zeg.
Tweetyj schreef:sammy1 schreef:er stond een reactie bij van een duitser,hij zei dat hij dit wel verwacht had,bij de nederlanders werd hij met kappen gereden met gewichten erin,waardoor hij een overdreven gangen had,nu hij bij hun is word hij normaal getraint en daardoor loopt hij nu zo,bah bah,je ziet toch duidelijk dat de ruiter erg nerveus is en er niet genoeg aan durft te rijden,ik mag zeker niks zeggenkwa niveau,maar kappen de schuld geven kom op zeg.
Ze weten niet beter en willen hun eigen land beschermen, maar dat zijn er maar weinigen, de meesten zien volgensmij ook in dat dit gewoon geen aanzien is..
sammy1 schreef:er stond een reactie bij van een duitser,hij zei dat hij dit wel verwacht had,bij de nederlanders werd hij met kappen gereden met gewichten erin,waardoor hij een overdreven gangen had,nu hij bij hun is word hij normaal getraint en daardoor loopt hij nu zo,bah bah,je ziet toch duidelijk dat de ruiter erg nerveus is en er niet genoeg aan durft te rijden,ik mag zeker niks zeggenkwa niveau,maar kappen de schuld geven kom op zeg.