Stichting "Het Afdankertje" met de noorderzon vertrokken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Essie73
Hoofdmoderator

Re: Stichting "Het Afdankertje" met de noorderzon vertrokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 19:16

Ohhh dat meen je niet zijn er mensen die daar hun paard/pony hadden staan en deze verkocht zijn???

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 19:19

horse2010 schreef:
Wow dit is behoorlijk associaal! Kreeg trouwens wel een aparte banner op die site. Vakantiehuizen in Frankrijk.......... We weten dus waar ze zitten haha

Ja dat kun je wel stellen dat het associaal is , er zijn ook veel mensen die gewoon niet weten waar hun dieren zijn gebleven :@

Je kunt best vluchten maar zorg dan is dat je alles geregeld hebt en betaald denk ik zo....

Maar waar staat dan dat ze gevlucht zijn?
Ze zijn spoorloos,das net wat anders dan vluchten.
En wij weten helemaal niet wat er speelde,dus we kunnen er [nog] niet over oordelen.
Als alles wat in de OP staat waarheid is,tja dan is dat zeker niet netjes van beide dames.

horse2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 19:22

Nou dat gelukkig niet maar wel mensen die hun dieren erheen hebben gebracht ondervoorbehoud en ook die zijn nu weg :( ook heeft iemand daar een hond heen gebracht met de afspraak mocht het beter gaan ze hem op kwamen halen maar zoals je wel weet is ook die weg -:(-

ook niet gek dus dat iedereen ze zoekt ...

Kijk ook is op opgelicht ook daar mensen die nog geld krijgen enz....
Laatst bijgewerkt door horse2010 op 04-02-12 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 19:25

Oke op het politie bureau,daar was ik niet bij,dus dat weet ik niet.
In de OP staat dat ze spoorloos zijn,niet gevlucht.[vandaar de vraag].

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:15

Even voor de duidelijkheid;Ik heb niets met deze stichting Het Afdankertje te maken!
Ik krijg PB dat er een aantal bokkers zijn die denken dat ik er bij hoor,No Way dat ik daarbij hoor.
Ik oordeel alleen niet omdat ik niet weet wat er allemaal speelt in deze zaak.

horse2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:41

Okee ;)

Maar wees maar blij dat u de dieren niet heeft
Aangenomen scheelt je een hoop ellende.

Kijk naar die vrouw die een hond heeft Aangenomen
Die vind het echt erg dat ze zo voorgelogen is .

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 09:42

Ik ben zeker blij dat ik geen dieren heb aan genomen van ze.
Ik denk dat ook ik dan een hoop ellende zou krijgen.

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:04

Wat een klinkklare onzin is dit allemaal...........ik ken ze persoonlijk.
En ja er loopt een onderzoek maar daar wil ik niet over uitwijden want dit onderzoek is nog gaande, ze zijn niet met de noorderzon vertrokken en ze worden helemaal niet gezocht door de politie snap niet hoe deze informatie zomaar verspreidt kan worden en vindt het echt kwetsend voor deze mensen.

Wat ik kan vertellen is:
Alle andere dieren zijn zo fijn opgevangen en dat heeft geen 2 dagen geduurd deze mensen hebben 2 weken zich het zweet uit de naad gewerkt om alle dieren weer een goed onderkomen te geven en nu zijn ze op en willen rust maar ze kunnen goed slapen omdat de 15 jaar die ze daaraan gewijd hebben goed hebben kunnen afsluiten maar het is en blijft zuur, vooral als je altijd zoveel dieren hebt gehad en ineens niets meer.

Ze zijn failliet moesten de tent sluiten en iedereen weet wat het kost om dieren te hebben en er kwamen geen donaties meer binnen omdat ze meer met de zorg dan met het commerciele bezig waren en als je dan je eigen geld moet gebruiken en zelf maar een boterham met pindakaas kunt eten dan ben je echt een goed dierenmens.

Maar nu worden ze persoonlijk aangevallen en dat hebben ze echt niet verdiend en dat doet hun gewoon pijn.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:19

Ik ben wel benieuwd waar we die wiet-plantage kunnen plaatsen in dit verhaal...???

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:25

Ja inderdaad,,,,,,, Misschien een boete vanwege die plantage? Dan ga ik ook failliet ja... Maar dan zeg ik eigen schuld.. Is niet de oplossing om aan je geld te komen lijkt mij.

Maar dat lijkt me wel een voor de hand liggende oplossing, geen geld meer hebben, iemand tegen komen die je 3.000 euro per maand bied om een plantage je bij je neer te zetten... Alleen als je gepakt word, dan hang je.

Ik ben benieuwd naar het kloppende verhaal.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:29

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om vanaf hier niet meer te speculeren.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:36

Marga schreef:
Hiebij het verzoek om vanaf hier niet meer te speculeren. Wiet-plantages worden in het openingsbericht niet genoemd en vallen dus onder speculaties. Bedankt alvast.[/mod]

Nou, hennep dan, wordt wel in de OP genoemd?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:45

Daar heb je gelijk in en ik heb de moderatoraanwijzing aangepast.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:55

isaja schreef:
Wat een klinkklare onzin is dit allemaal...........ik ken ze persoonlijk.
En ja er loopt een onderzoek maar daar wil ik niet over uitwijden want dit onderzoek is nog gaande, ze zijn niet met de noorderzon vertrokken en ze worden helemaal niet gezocht door de politie snap niet hoe deze informatie zomaar verspreidt kan worden en vindt het echt kwetsend voor deze mensen.

Wat ik kan vertellen is:
Alle andere dieren zijn zo fijn opgevangen en dat heeft geen 2 dagen geduurd deze mensen hebben 2 weken zich het zweet uit de naad gewerkt om alle dieren weer een goed onderkomen te geven en nu zijn ze op en willen rust maar ze kunnen goed slapen omdat de 15 jaar die ze daaraan gewijd hebben goed hebben kunnen afsluiten maar het is en blijft zuur, vooral als je altijd zoveel dieren hebt gehad en ineens niets meer.

Ze zijn failliet moesten de tent sluiten en iedereen weet wat het kost om dieren te hebben en er kwamen geen donaties meer binnen omdat ze meer met de zorg dan met het commerciele bezig waren en als je dan je eigen geld moet gebruiken en zelf maar een boterham met pindakaas kunt eten dan ben je echt een goed dierenmens.

Maar nu worden ze persoonlijk aangevallen en dat hebben ze echt niet verdiend en dat doet hun gewoon pijn.

Ja, pijn of niet, sorry hoor, maar waarom dan een middelvinger als profielplaatje op Hyves en Facebook?

horse2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 03:41

Een boterham met pindakaas ja ?? Na al die tijd dat ze een hennepkwekerij hebben gehad ha ha !!

En helemaal geen dieren meer nee ? Dus ook de dieren die niet van hun waren zijn weg ?

Erg vreemd allemaal .

En failliet ja wel makkelijk er onderuit komen want het onderzoek loopt nog zeg je ??
Dan kunnen ze ook nog geen boete hebben gehad ........

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 04:37

Tja en daarom moet je je afdankertje gewoon laten inslapen
dan hoeft het dier geen rare dingen mee te maken als jij de eigenaar niet meer bent !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:32

Had ze fraai gestaan tekst en uitleg te geven op hun hyves...ipv dikke middelvinger...hiermee hebben ze hun credit bij mij iig totaal verspeelt, vind het ordinair om je te profileren als je een bedrijfsvoering hebt die afhankelijk is van de goodwill van dierenliefhebbers.

ezeltje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:46

Als ze het toch allemaal zogoed voor hebben met iedereen waarom reageren ze dan zelf niet ?

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:38

isaja schreef:

Eh.. nee. Dan ben je gewoon niet slim. En dan moet je weer met dieren gaan lopen slepen omdat je ze niet meer kan betalen. En middelvingers op hyves.... zegt genoeg over het niveau van deze "stichting" :n

ezeltje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:49

Maar wat schijnbaar voor iedereen de vraag is waar zijn alle dieren gebleven ? Mischien is het een idee om een advertentie in de krant te zetten om zo tips te kunnen vragen enz .ook op opgelicht is weer een nieuw verhaal van een meid die haar paard kwijt is.

cindybouwens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 14:55

Het verhaal wat hier allemaal staat klopt grote delen wel. Ik wil er alleen niet verder op in gaan zo op internet.
Als iemand meer wilt weten mag je me altijd mailen.

Ik kan in ieder geval zeggen dat de dieren allemaal een goed adres hebben gekregen.
Ik zelf heb ook 3 ezeltjes en een muildiertje van hun over genomen. Omdat ze plots weg moesten,

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 15:01

@cindybouwens
Wat goed dat jij dat muildiertje hebt genomen!Puck heet ze geloof ik?
Ik had geprobeert een plekje te vinden voor dat beestje maar mij was het helaas niet gelukt.Gelukkig staat ze nu bij jou.Weet jij miss. ook waar Kimberly ]dat oude welshje] is heen gegaan?

cindybouwens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 15:05

@gohya
Ja klopt Puck staat nu bij mij. Met haar ezel vriendjes. Kimberly was er nog toen ik hun kwam halen.
Maar waar zij is gebleven weet ik niet.

cindybouwens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 15:08

De grote paarden zijn allemaal naar paardenopvang achterhoek gegaan.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 16:41

Ja Kimberly is als laatste achter gebleven,maar ook daar zullen ze wel een goed plekje voor hebben gevonden. Puck is zo'n schattig beestje om te zien!