Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horse2010 schreef:Wow dit is behoorlijk associaal! Kreeg trouwens wel een aparte banner op die site. Vakantiehuizen in Frankrijk.......... We weten dus waar ze zitten haha
Ja dat kun je wel stellen dat het associaal is , er zijn ook veel mensen die gewoon niet weten waar hun dieren zijn gebleven :@
Je kunt best vluchten maar zorg dan is dat je alles geregeld hebt en betaald denk ik zo....
ook heeft iemand daar een hond heen gebracht met de afspraak mocht het beter gaan ze hem op kwamen halen maar zoals je wel weet is ook die weg

isaja schreef:Wat een klinkklare onzin is dit allemaal...........ik ken ze persoonlijk.
En ja er loopt een onderzoek maar daar wil ik niet over uitwijden want dit onderzoek is nog gaande, ze zijn niet met de noorderzon vertrokken en ze worden helemaal niet gezocht door de politie snap niet hoe deze informatie zomaar verspreidt kan worden en vindt het echt kwetsend voor deze mensen.
Wat ik kan vertellen is:
Alle andere dieren zijn zo fijn opgevangen en dat heeft geen 2 dagen geduurd deze mensen hebben 2 weken zich het zweet uit de naad gewerkt om alle dieren weer een goed onderkomen te geven en nu zijn ze op en willen rust maar ze kunnen goed slapen omdat de 15 jaar die ze daaraan gewijd hebben goed hebben kunnen afsluiten maar het is en blijft zuur, vooral als je altijd zoveel dieren hebt gehad en ineens niets meer.
Ze zijn failliet moesten de tent sluiten en iedereen weet wat het kost om dieren te hebben en er kwamen geen donaties meer binnen omdat ze meer met de zorg dan met het commerciele bezig waren en als je dan je eigen geld moet gebruiken en zelf maar een boterham met pindakaas kunt eten dan ben je echt een goed dierenmens.
Maar nu worden ze persoonlijk aangevallen en dat hebben ze echt niet verdiend en dat doet hun gewoon pijn.
isaja schreef:Ze zijn failliet moesten de tent sluiten en iedereen weet wat het kost om dieren te hebben en er kwamen geen donaties meer binnen omdat ze meer met de zorg dan met het commerciele bezig waren en als je dan je eigen geld moet gebruiken en zelf maar een boterham met pindakaas kunt eten dan ben je echt een goed dierenmens.