Ik zie een aantal berichten voorbij komen waar gesproken wordt over aansteken? Ik vraag me alleen af waar dat vandaan komt? Brand kan zoveel oorzaken hebben....
En het ergste is nog dat de brand waarschijnlijk is aangestoken. Wel zijn er enkele paarden gered maar het overgrote deel is omgekomen...
Maaike_Ma
Geplaatst: 22-01-12 12:14
er is al een aantal maanden in Babberich gaande dat er conniferen in de brand worden gestoken, en van de week geloof ik ook iets met hooi?? maar dit weet ik niet helemaal zeker
isaja
Geplaatst: 22-01-12 12:17
Maaike_Ma schreef:
er is al een aantal maanden in Babberich gaande dat er conniferen in de brand worden gestoken, en van de week geloof ik ook iets met hooi?? maar dit weet ik niet helemaal zeker
Vreselijk, wat erg voor de paarden en hun eigenaren... Alle betrokkenen heel veel sterkte!
_Annemiek
Geplaatst: 22-01-12 12:21
dat is hier vlakbij,bah....
Mijn gedachte gaan uit naar alle die er mee te maken hebben.
welmoed__
Geplaatst: 22-01-12 12:25
Ooo bah. Op mijn manege is ook 2 keer brand geweest waarbij 1 paard is omgekomen. Echt afschuwelijk, ik wens iedereen die er iets te maken mee heeft veel sterkte.
bahbahbah, nooit gedacht dat het een keer zo dichtbij zou komen. ik kom daar vaak op concours en we kennen ook mensen die er hun paard hebben staan.. :/ ik wens Bart Bles ontzettend veel sterkte toe, en alle andere mensen die er hun paard zijn verloren natuurlijk..
mailow
Geplaatst: 22-01-12 12:32
Hierdoor schrok ik dus vanochtend wakker... Ik woon zo wat naast de brandweerkazerne vandaar. Ik vraag me af of dit weer het werk is van de pyromaan die al maandenlang brand sticht in Babberich, maar ze krijgen hem maar niet te pakken. Ik vind het zo erg he... Het zal je maar gebeuren. Veel sterkte voor de eigenaren in ieder geval!
Wat verschrikkelijk, sterkte aan iedereen die hier bij betrokken is...
Anniekskie
Geplaatst: 22-01-12 12:38
Van de week is er idd ook brand geweest bij een houtzagerij in het hooi. Die hadden het gelukkig op tijd door, dus de schade is beperkt. Vriendin smsde mij vanochtend heb je het gehoord van bles, dacht toen al meteen aan brand gezien dat gedoe in Babberixh de laatste tijd. Je wordt er iig niet vrolijk van. Heel veel sterkte voor de familie Bles en alle andere paardeneigenaren en betrokkenen.
Anniekskie
Geplaatst: 22-01-12 12:39
MarvinSgatJ schreef:
Ooo bah. Op mijn manege is ook 2 keer brand geweest waarbij 1 paard is omgekomen. Echt afschuwelijk, ik wens iedereen die er iets te maken mee heeft veel sterkte.
Dit is de grootste nachtmerrie voor alle paardenbezitters. Als het eenmaal brand is er geen houden meer aan. Helaas zegt het BB niets over veiligheid ten behoeve van de dieren. Wel ten behoeve van mensen. Het is echt verschrikkelijk..
annibel
Geplaatst: 22-01-12 12:44
Er zijn nu 14 paarden dood, er zijn er wel een paar gered! Ze denken dat het aangestoken is omdat er veel branden zijn gesticht de afgelopen tijd in Babberich ook s er maandag een brand geweest in een schuur met hooi en stro!
Maar het s echt vreselijk nieuws!
Amanda_T
Geplaatst: 22-01-12 12:45
Wat een verschrikkelijk nieuws.. ik wens iedereen die daar staat en zijn paard verloren is ontzettend veel sterkte...
maryh
Geplaatst: 22-01-12 12:48
wat een drama.......sterkte voor iedereen die erbij betrokken is...
Juliettek
Geplaatst: 22-01-12 12:49
Wat een vreselijk nieuws. En ook het nieuwsbericht; "gelukkig raakte niemand gewond" Nee maar waarschijnlijk wel 15 paarden dood!? Vreselijk!!
xxelviraxx
Geplaatst: 22-01-12 12:50
Vreselijk nieuws! Ontzettend veel strekte gewenst aan iedereen die er iets mee te maken heeft. Is niet niks.