M_D_H schreef:het is ontzettend sneu!!
want weetje, jij had precies hetzelfde gedaan als jou die kans was geboden en weetje?
jij had ook graag gewild dat jou de kans werd geboden er wat van te maken...
Ik weet niet of je een beetje het nieuws hebt gevolgd, maar er zijn ZAT professionele ruiters geweest die het hebben afgewezen, zoals Isabel Werth! En NEE, echt niet iedereen zou zomaar denken dat ze Totilas naar nr. 1 zouden kunnen rijden en 'wel even verder rijden waar Edward was geeindigd'.
M_D_H schreef:en daarbij komt, kijk naar zijn leeftijd, denk je echt dat hij tegen PS en zijn stiefmama op kan als het op zijn mening aan komt? dacht het niet hoor!!!!
Hij is potverdorie 27!!!!!!!!! Geen 12!!! Kom op zeg! Je doet net alsof hij een jong kleutertje is dat aan het handje vastgehouden moet worden bij het naar de wc gaan!
M_D_H schreef:MAR heeft ontzettend veel moeite met dit dier en ja dit vind ik sneu en als ik dan lees dat hij zo wordt afgezeken door mensen die totaal geen achtergrond informatie weten etc, dat mensen gaan speculeren enz terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is...
dan schaam ik mij er voor dat ik dezelfde nationaliteit draag als deze zeikende door jalouzie verteerde mensen!!!!
Hoe kom je er nou steeds bij dat wanneer iemand een andere mening heeft, deze persoon meteen zeikend en/of jaloers is??? Dat slaat helemaal nergens op.
M_D_H schreef:geef die jongen een kans...
een kans om te maken wat voor hem al kapot gemaakt is voor hij het dier uberhaubt onder zijn kont had...
geef totilas een kans, want hoe jullie ook zeuren en drammen hij komt nooit meer bij ons terug...
geef deze 2 als combinatie een kans... want ik denk, dat als de druk weg is... dat ze ons dan mischien wel kunnen verbazen...
Hoho, ze zijn ZELF begonnen met roepen dat ze het 'wel even zouden doen', er is megaveel merchandise naar buiten gebracht met 'Totilas nr. 1', dus nou moet je niet zeggen dat WIJ de druk leggen! Ze hebben zichzelf de druk opgelegd, dus dan moeten ze zelf ook op de blaren zitten als het niet lukt, en niet steeds met het vingertje wijzen naar 'die Nederlanders die het allemaal zo erg vonden dat Totilas was verkocht'.