Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aurora3 schreef:Onderdoseren is inderdaad een groot probleem. Liever 2 keer per jaar oorwormen met de juiste hoeveelheid dan 4 keer per jaar onderdoseren. Daarmee veroorzaak je heel snel resistentie.
Ik hoop echt dat mensen waar verstandiger met ontwormingsproducten zullen omgaan in de toekomst. De dierenartsen hebben daarbij en zeer belangrijke informatieve rol.
Aurora3 schreef:Onderdoseren is inderdaad een groot probleem. Liever 2 keer per jaar oorwormen met de juiste hoeveelheid dan 4 keer per jaar onderdoseren. Daarmee veroorzaak je heel snel resistentie.
Ik hoop echt dat mensen waar verstandiger met ontwormingsproducten zullen omgaan in de toekomst. De dierenartsen hebben daarbij en zeer belangrijke informatieve rol.
Bassenqua schreef:Lovely ik denk dat je het om moet draaien, zolang de DA denkt dat ze aan 1 bal mest genoeg hebben blijft het onderzoek onbetrouwbaar.
Lovely schreef:Bassenqua schreef:Lovely ik denk dat je het om moet draaien, zolang de DA denkt dat ze aan 1 bal mest genoeg hebben blijft het onderzoek onbetrouwbaar.
Dat is ook een probleem van de verkeerde informatie en daardoor lastig op te lossen. Het komt wel op hetzelfde neer dat mensen veel te makkelijk denken over een mestonderzoek en de resultaten en dat is jammer.