Ik ben zo benieuwd of ik ook wat win Dan zit er voor iedereen wat lekkers in Ik heb al heel wat muffins aan iedereen belooft aan iedereen die in mijn dichtkunst heeft gelooft Dus ik hoop dat ik wat heb om te vieren Om zo ieders mondje te kunnen plezieren
Wachten op de BNB, iedereen doet lekker mee! Wie is er in de prijzen gevallen? Dat lezen we straks vast met z'n allen. Aan de winners alvast gefeliciteerd, jullie gedichten waren dus zeker niet verkeerd! Nu kunnen jullie extra goed bakken met een superboktonisch muffinpakket!
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 16-12-11 13:27
Gefeliciteerd Roosch! Tot mijn verrassing zat ik ook bij de winnaars Zullen we hier een pb'tje voor krijgen om je adres door te geven? Of kan dat aan Sinterklaas gericht worden Ben namelijk t/m de 23e even lekker weg. Gaat vast goed komen! De andere 'prijsdichters' ook van harte
PussInBoots
Geplaatst: 16-12-11 17:26
Oooooooooooh, ik heb gewonnen! Das nou leuk...maar...oh....ik moet muffins bakkken voor Bart nu
Iris82
Geplaatst: 16-12-11 17:28
PussInBoots schreef:
Oooooooooooh, ik heb gewonnen! Das nou leuk...maar...oh....ik moet muffins bakkken voor Bart nu
Het kwartje is gevallen. Weer 5 nieuwe slachtoffers...
PussInBoots
Geplaatst: 16-12-11 18:44
Iris82 schreef:
PussInBoots schreef:
Het kwartje is gevallen. Weer 5 nieuwe slachtoffers...