Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Isabonny schreef:Ik zou eerlijk gezegd wel eens willen zien waar die dieren nu terecht zijn gekomen en of ze het daar nu echt beter hebben....want dat weet nooit iemand.
Ook met die paardjes in Friesland (die Ijslanders) een half jaar geleden. Daar heb ik me ook altijd van afgevraagd wat er uiteindelijk met die dieren gebeurd is en waar ze in 1e instantie terecht zijn gekomen.
Isabonny schreef:@ Vrijwilliger: Weet zelfs Paard in Nood niet waar de dieren zich nu bevinden? Schandelijk zou ik dat vinden. Juist de mensen met zo'n groot hart voor deze dieren zouden dan buitengesloten worden.
Zijn er ook nog andere diersoorten in beslag genomen dan? Want dat staat nergens in de kranten vermeld.
Vrijwilliger schreef:In augustus dit jaar zijn wij als stichting via een mevrouw wiens voormalig paard in Elkenrade stond gevraagd om eens te komen kijken wat er aan de hand was.
Daar we het schandalig vonden dat er niets gedaan werd zijn we samen met de oude voormalige eigenaresse van 1 van de paarden een dossier gaan opbouwen, met foto’s, getuigenverklaringen etc. Afgelopen weekend hebben we dit dossier naar de Limburgse dierenpolitie gestuurd.
uryanne schreef:Waarom is de slager een hele slechte optie? Zeker in deze tijd met hoge kosten en 'paardenoverschot'.
Gebruik de zoekfunctie maar even voor Van de Veen. Niets mis mee.
Het blijven dieren en geen mensen.
Klinkt erg hard misschien, maar waarom zieke, gebrekkige paarden en pony's redden terwijl elders wel een gezond paard naar de slager gaat omdat de eigenaar geen nieuwe eigenaar kan vinden omdat die al een oud en gebrekkig paard uit Elkenrade op stal heeft staan?
funnyhorses schreef:Ik vind het net iets te gemakkelijk,ik zou de dieren ook herplaatst willen zien en dat dat "mens" ELKE DAG WEER met dr neus op de feiten wordt gedrukt wat ze gedaan heeft.
Elke dag stallen laten leeg scheppen,tot ze erbij omkiept en laten dokken,elke cent afnemen en meteen doorsluizen naar de paarden die zij op d'r geweten heeft!
funnyhorses schreef:Als ze het besef heeft om de dieren niet af te staan en dwars te gaan liggen dan kan ze naar mijn inziens ook stront scheppen!
En spoort ze idd niet dan schept ze maar onder toezicht maar scheppen zal ze!(als ik het voor het zeggen had)