Moet met hoge snelheid en ongelukkig gegaan zijn gezien de dood van beide dieren. Die mensen hebben gelijk een trauma op meerdere vlakken..
Eerste wat in me opkomt, WEER een vrachtwagen bij betrokken...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gulpje schreef:waarom kijk ik naar die foto waarom kijk ik naar die foto....
(kan slecht tegen zulke dingen)
_Summerly_ schreef:Wat een vreselijk ongeluk voor alle betrokkenen. Triest om je paarden zo te moeten verliezen.onley schreef:Ik vind dat wel een erg voorbarige conclusie, voor hetzelfde geld was de chauffeur het bewustzijn verloren en kon hij er helemaal niets aan doen.pfff gegarandeerd dat die chaffaur lag te slapen en zijn cruise control aan had
moeten ze direkt afschaffen die onzin zoiets kun je toch niet overzien als je niet ligt te slapen in je vrachtwagen??
die arme paardan wat die nog hebben doorgemaakt op hun laatste levende miuten en maar te zwijgen over die mensen in die auto..
of die ooit nog op pad durven te gaan met auto en trailer...
dan zou dat denk ik wel ook vermeld zijn in het verhaaltje als hij zijn bewust zijn was verloren nadita schreef:Je grootste nachtmerrie: je geliefde paard(en) verliezen door een ongeluk onderweg. Door toedoen van een ander....
ElineThera schreef:Onley, ik vind het jammer dat je meteen een conclusie trekt wat betreft de vrachtwagenchauffeur. En dat je jezelf daarna zo moet verdedigen. Ieder heeft zijn eigen mening en ook jij mag dat zeker hebben maar misschien is de man wel een prima chauffeur en jij trekt de conclusie dat die 'toch maar zijn cruise control aan had staan'. Mijn eigen vader is vrachtwagenchauffeur en al zijn collega's zijn betere bestuurders dan mensen met bijv. 40 jaar ervaring op de weg in een personenauto. Daarnaast kun je geen conclusie trekken als je niet weet hoe het echte verhaal in elkaar steekt. Nu roept iedereen maar wat bij elkaar.
Nu wil ik het niet goed praten voor de vrachtwagenchauffeur (mocht het zijn schuld zijn) maar laten we geen conclusies trekken als we alleen maar weten dat de vrachtwagen de trailer aan de achterkant geraakt heeft. Des al niet te min: heel erg voor de personen die met de trailer reden, moet er niet aan denken en zeker ook niet met een baby aan boord!