Vrouw poseert naakt in geslacht paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Vrouw posseert naakt in geslacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:20

:r :r :r
hier heb ik maar één woord voor : GATVERDAMME!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:24

maura schreef:
pinuts schreef:
tsja hoe ver mag je gaan met een dood dier? Ik vind het zelf ook natuurlijk hardstikke smerig. Maar het gegeven dat het aanzet tot denken wat wij mogen met dode dieren zegt hier wel iets. Wij maken zelf kleding van dode dieren, eten ze zelfs op. Maar als iemand zich ermee insmeert zonder dat het eerst verwerkt is in een mooie witte zalf, of het rauw opeet ipv een burger in de supermarkt te kopen.. ( wat totaal niet meer lijkt op een beest) is het vreselijk, en worden ze met de dood bedreigd. Natuurlijk moet er iets niet kloppen als je dit doet.. maar wat doen wij dan allemaal? Is dat wel fris?

Goed opgemerkt! En een interessante gedachte dat wat wij als normaal beschouwen in het gebruik van dieren staat of valt met de vraag of het dier in kwestie netjes volgens de regels is bewerkt. Een ziek oud paard doden is niet zo'n punt geloof ik, en dat het in Amerika is toegestaan om dat zelf te doen lijkt evenmin problematisch. In een geprepareerd paard gaan zitten als kunstuiting mag ook, maar in een zelf gedood, niet bewerkt karkas gaan zitten is absoluut onacceptabel. Rauw vlees eten is geen punt als het om filet americain gaat, maar als je geen bosjesman bent en een orgaan eet dat je zelf uit een dier gesneden hebt ben je een barbaar? 't Is een gekke wereld.

Jullie hebben alle twee idd een punt waar ik het me eens ben. Die hamburger in de winkel komt uit de fabriek, dat vinden mensen een fijnere gedachte dan het idee dat daar een dier voor dood is gegaan :')

Ik denk dat de meeste mensen struikelen over het feit dat ze daar gelukzalig glimlachend op de foto staat...
Als je daar doorheen kijkt is het ergens best interessant hoor om zo'n dier open te snijden en te bekijken :j

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:25

Eehm... tja... sommige mensen... zijn vrij bijzonder. :')

Eigenlijk moet ik heel hard lachen om die kop van die vrouw (ze heeft trouwens wel een mooi lichaam :+ ), ze kijkt echt alsof ze de tv heeft uitgevonden, goed voorbeeld van dóm blond. :')

En eigenlijk, vind ik dit ook heel heel heeeeel erg goor := Met je haar los in het bloed nogwel! Iel :=

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:40

Ik vind het misselijkmakend om te zien zeg en vooral dat ze er ook nog eens zo raar bij lachen..Sorry hoor maar het lijkt net of ze hier opgewonden van worden(jammer dat er geen over je nek gaan smiley is)..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:43

Gatver, je bent echt niet wijs als je in je nakie in een dood paard kruipt. :?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:45

pleiada schreef:
Ik vind het misselijkmakend om te zien zeg en vooral dat ze er ook nog eens zo raar bij lachen..Sorry hoor maar het lijkt net of ze hier opgewonden van worden(jammer dat er geen over je nek gaan smiley is)..

Deze :r ? :+

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:46

Haha foutje is er dus wel bij deze :r :r :r :r

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:48

Wat een ranzig, ziek kind! Niet meer niet minder!

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:48

-O-

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:49

dit is echt te goor voor woorden!
als je van zo een dier gehouden hebt kan je dit toch niet doen? en alles met een glimlach.
On ge loofelijk..

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:50

juist.....
hmmm....
Een wonder als ze niet ziek worden, lekker tussen de rauwe organen van een ziek dier gaan liggen en dr zelfs in bijten,erg slim! 8)7
Snap btw echt niet waarom in vredesnaam?t zijn inderdaad ook geen mooie foto`s? en ik kan me ook totaal niet voorstellen dat dit een manier is om verdriet te verwerken/een te worden met je paard. Laat dan een armbandje maken van de staart... :)*

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:51

oke vind het ook walgelijk maar heb eens een documentaire gezien. en die man liet zien hoe men leefde in de woestijn, en hoe ze de nacht doorkwamen want die zijn daar enorm koud, (je moet me niet vragen welk programma welk land, etc etc.)

en die man die ging ook in een dode uuh kameel of dromedaris liggen, omdat dit hem beschermde tegen de wind en de zand hozen (of hoe je dat ook schrijft of hoe dit ook echt heet.)
dus in die gebieden is het vrij normaal het houdt de mensen ook warm en beschermd ze dus, ik vind het ronduit nog steeds vies hoor maar ik kan ook niet zeggen dat ik dit nu echt iets vind wat niet zou kunnen. beetje dubbel.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:53

@stalnollie duh daarom hebben ze ook dat liedje van: ik zit alleen in een vuile kameel :Y)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:53

euh..... :?

Laat ik hier nou geen woorden voor hebben...

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:58

@lovelanga: tja ik ken dat liedje niet eens??? duh

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:59

Dit heeft niets met overleven te maken :+

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:08

haha nee dat is een mama appelsap liedje;) dus het wordt niet echt gezongen;)

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:13

Anoli schreef:
Ik denk dat de meeste mensen struikelen over het feit dat ze daar gelukzalig glimlachend op de foto staat...
Als je daar doorheen kijkt is het ergens best interessant hoor om zo'n dier open te snijden en te bekijken :j

Da's misschien ook wel een goed punt. Ik heb de foto's niet bekeken, heb daar ook absoluut geen behoefte aan. Als het meisje huilend op de foto had gestaan, of als ze een bikini van bont had aangehad en kunstzinnig had geposeerd misschien ook. Interessant om over na te denken, al kom ik dan toch weer uit bij: 't is een gekke wereld :D

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:21

Nouja zeg wat zijn dit voor gekken.
Ze kijken er zo raar bij ook of ze het leuk en lekker vinden.
Nee hier kan ik niks mee, vind het heeel raar en dat is zachtjes uitgedruk.

Koblenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:21

Anoli schreef:
tsja hoe ver mag je gaan met een dood dier? Ik vind het zelf ook natuurlijk hardstikke smerig. Maar het gegeven dat het aanzet tot denken wat wij mogen met dode dieren zegt hier wel iets. Wij maken zelf kleding van dode dieren, eten ze zelfs op. Maar als iemand zich ermee insmeert zonder dat het eerst verwerkt is in een mooie witte zalf, of het rauw opeet ipv een burger in de supermarkt te kopen.. ( wat totaal niet meer lijkt op een beest) is het vreselijk, en worden ze met de dood bedreigd. Natuurlijk moet er iets niet kloppen als je dit doet.. maar wat doen wij dan allemaal? Is dat wel fris?

Goed opgemerkt! En een interessante gedachte dat wat wij als normaal beschouwen in het gebruik van dieren staat of valt met de vraag of het dier in kwestie netjes volgens de regels is bewerkt. Een ziek oud paard doden is niet zo'n punt geloof ik, en dat het in Amerika is toegestaan om dat zelf te doen lijkt evenmin problematisch. In een geprepareerd paard gaan zitten als kunstuiting mag ook, maar in een zelf gedood, niet bewerkt karkas gaan zitten is absoluut onacceptabel. Rauw vlees eten is geen punt als het om filet americain gaat, maar als je geen bosjesman bent en een orgaan eet dat je zelf uit een dier gesneden hebt ben je een barbaar? 't Is een gekke wereld.

Jullie hebben alle twee idd een punt waar ik het me eens ben. Die hamburger in de winkel komt uit de fabriek, dat vinden mensen een fijnere gedachte dan het idee dat daar een dier voor dood is gegaan :')

[/quote]

Dit was idd ook het eerste wat bij mij opkwam. Weet je wat er allemaal mee gebeurt voordat wij ze op ons bord krijgen of een paar mooie schoenen ervan aantrekken

Overigens mag je in Nederland je eigen dieren ook zelf doden hoor. Als dit maar snel gebeurt en zonder dat het dier lijdt.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:24

Koblenz schreef:
[Overigens mag je in Nederland je eigen dieren ook zelf doden hoor. Als dit maar snel gebeurt en zonder dat het dier lijdt.

Jep dat weet ik, en heb ik ook al meerdere malen gedaan.
Voor dat heel bokt boos wordt, nee geen paard, hond, kat of konijn. Maar gewoon de kanaries die kansloos waren en daarvoor ga ik niet naar de DA (werkte zelf bij de DA)

Mensen zijn wat .. ja ... hoe zeg je dat te liefelijk geworden.
Vroeger slachte je ook zelf je dier want anders had je geen vlees, in afrika doen ze dit nog steeds.
Tja om mooie leren schoenen te dragen wordt dat vel ook van zo'n dier afgehaald...

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:27

CRAZYYYYYYYYYY }:0

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:34

Op de tweede en derde foto hebben ze gelukkig wel handschoenen aan. Wel zo hygiënisch o:)

Waarom kijkt ze inderdaad zo blij? Van de geur en het hele aanzicht zou je toch kotsmisselijk worden? En ze gaat er gewoon in met een bigsmile ! OMG. Waar gaat dat heen met de mensheid.
Lang leve de vegetariërs. Nu ik dit zie snap ik helemaal niet dat mensen vlees eten... Bah.

Ik hoop niet dat dit stel ervoor heeft gezorgd dat er nog veel meer van dit soort dingen gaan gebeuren...

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:37

Ik zou nooit doen wat zij doen en vind het ook echt smerig. Maar tegelijkertijd vind ik het wel heel hypocriet om doodsbedreigingen enz. te sturen terwijl de meeste Amerikanen vrolijk lachend hun hamburgertjes bij de Mac Donald wegwerken...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:42

Pippaa schreef:
Op de tweede en derde foto hebben ze gelukkig wel handschoenen aan. Wel zo hygiënisch o:)

Waarom kijkt ze inderdaad zo blij? Van de geur en het hele aanzicht zou je toch kotsmisselijk worden? En ze gaat er gewoon in met een bigsmile ! OMG. Waar gaat dat heen met de mensheid.
Lang leve de vegetariërs. Nu ik dit zie snap ik helemaal niet dat mensen vlees eten... Bah.

Ik hoop niet dat dit stel ervoor heeft gezorgd dat er nog veel meer van dit soort dingen gaan gebeuren...

Nee hoor hoeft niet, en dan speelt het feit dat ik vlees eet niet mee.
Ik vind het onwijs interessant om een dier van binnen te bekijken, puur uit interesse waar die organen nou precies liggen en hoe het eruit ziet :j

Dat ze er een bigsmile bij heeft gaat mij ook te ver hoor :)