Dat d'r zulke mensen bestaan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jilletje schreef:we kunnen wel roepen en schreeuwen.....
maar wij weten toch niet hoe het paard behandeld word?
mischien krijgt ze wel 6 kilo brok per dag.....
er hangt geen briefje bij hoe ze verzorgd worden
geerke schreef:?....en er komt vast iedere dag iemand dat been verzorgen,toch?![]()
Er hoeft geen briefje bij te hangen dat ze verzorgt worden want dat worden ze duidelijk NIET.
Wat de OP betreft....het is niet de schimmel die je ruikt van een afstand maar gewoon een verrottingsproces![]()
Waar misschien een kankergezwel bij zit maar ook een zeer zwaar verwaarloosde CPL.
juliomariner schreef:Knap hoor van jullie dat jullie zonder het paard ook maar te hebben gezien allerlei conclusies en diagnoses kunnen stellen. Het aantal helderzienden op bokt is weer opvallend hoog. Behalve het been ziet de merrie er goed uit. Misschien is het wel in behandeling bij een dierenarts, wie zal het zeggen. Maar om nou direct allerlei diagnoses en behandelingen te kunnen geven vind ik erg knap. (zoals bij het beroemde 1,2,3 euthanasie misschien kan na een geode behandeling het paard nog wel 30 worden. Ik weet het niet maar ben dan ook geen dierenarts. De meerderheid hier blijkaar wel
Jilletje schreef:geerke schreef:?....en er komt vast iedere dag iemand dat been verzorgen,toch?![]()
Er hoeft geen briefje bij te hangen dat ze verzorgt worden want dat worden ze duidelijk NIET.
Wat de OP betreft....het is niet de schimmel die je ruikt van een afstand maar gewoon een verrottingsproces![]()
Waar misschien een kankergezwel bij zit maar ook een zeer zwaar verwaarloosde CPL.
zoals ik al zei.......
we kennen de situatie niet en als ik in zo'n situatie zou vekeren zou ik zo lang mogelijk het leven van de merrie verlengen om het veulen te sparen.
er is nog weinig te verzorgen aan het been imo maar buiten het been ziet het totaal plaatje er echt niet zo slecht uit als er in de tekst beschreven word
geerke schreef:ach hou toch op.....als de stank van verrotting al van verre te ruiken is dan zegt dat toch voldoende?
Hoe zo ziet ze er niet slecht uit....heb je dat been gezien?
Daar zit een knots van een bloedvergiftiging in....dus in het HELE lichaam.
Als jij in dit geval hetzelfde zou doen 'om het veulen te sparen' ben je niet afgewerkt.
geerke schreef:juliomariner schreef:Knap hoor van jullie dat jullie zonder het paard ook maar te hebben gezien allerlei conclusies en diagnoses kunnen stellen. Het aantal helderzienden op bokt is weer opvallend hoog. Behalve het been ziet de merrie er goed uit. Misschien is het wel in behandeling bij een dierenarts, wie zal het zeggen. Maar om nou direct allerlei diagnoses en behandelingen te kunnen geven vind ik erg knap. (zoals bij het beroemde 1,2,3 euthanasie misschien kan na een geode behandeling het paard nog wel 30 worden. Ik weet het niet maar ben dan ook geen dierenarts. De meerderheid hier blijkaar wel
Dat je geen dierenarts bent blijkt....zo iets is niet te genezen hoor.
Je kunt op die plek haast niet dit gezwel weghalen,het is te ver heen.
ESSIE70 schreef:jesus zeg,dit is toch niet normaal.
Ik snap de mensen hier niet die het nog "goed praten" hoor.
Zo'n paard had al niet eens een veulen mogen krijgen
joey2010 schreef:Dit is absurd.
Raar dat buitenstaanders niet aan de bel hebben getrokken, en deze eigenaar ook nog hebben ingelicht dat de dierenbescherming langs was geweest.