Kan net zo goed zijn dochter oid zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Wie zegt dat het paard al een vaste amazone heeft voor maanden? Dat ze al een ontzettend hechte band hebben? Daar is toch helemaal niets over bekend? En wie zegt dat ze er überhaupt problemen mee heeft?
Dat zijn toch allemaal aannames? De een kan wat beter relativeren als de ander.
Ik vind die grijns op zn kop helemaal geweldig.
Cheytjuh schreef:Tja je kunt er over blijven speculeren en natuurlijk over gaan vallen, maar je gaat mij niet wijsmaken dat een paard opleiden tot grand prix en er zo'n 8 jaar ? (weet het niet precies) mee bezig zijn geweest hetzelfde is als een 3 jarige onder het zadel hebben. Tuurlijk kan de amazone eventueel gehecht zijn aan het paard, maar ze had vast nog niet zo'n band als Totilas en Gal hadden
Dus ik begrijp de mensen hier wel dat ze liever blij zijn voor Gal, dan dat ze gaan treuren om de amazone. Begrijp me niet verkeerd, het zal vast heel vervelend zijn, maar het zijn 2 niet vergelijkbare situaties die aangehaald worden als ik heel eerlijk ben.
Zie niet waarom het hypocriet zou zijn dat mensen meeleven met iemand als Gal die ze 'kennen', die rijdt voor ons land en niet met een amazone die ze niet 'kennen' ?
knabbelgirl schreef:Ik kijk er trouwens raar van op dat iedereen hier er vanuit gaat dat het een stalruiter is? Kijk ik ergens overheen ofzo
Kan net zo goed zijn dochter oid zijn
s0173957 schreef:Hij heeft zelfs al de bijpassende vest en cap... superspontaan... ik geloof er geen snars van!
_Judith schreef:Wat leuk! En een mooi paard ook nog zo te zien! (moest alleen wel een beetje lachen om wat hij aan heeft op de foto's)