Nederlandse dierenactiviste laat uitgemergelde dieren achter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Nederlandse dierenactiviste laat uitgemergelde dieren achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:36

Tjka, je bijt behoorlijk van je af, toch kom je op mij niet geloofwaardig over. Overal een antwoord op..maar je draait de dingen wel om. Iedereen is fout behalve jij en een reactie als : dan klaag je me toch aan? vind ik heel vreemd.
Als je aangeklaagd moet worden zullen instanties dat wel doen en geen willekeurige bokker.
Maar dergelijke specifieke getallen van honden en katten en jij hebt het over 0..dat kan ik niet geloven.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:36

DE blid staat misschien niet goed bekend....maar hoe sta jij dan bekend....en dan bedoel ik niet op internet,maar bij mensen die je irl kennen?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:37

Amalarab schreef:
En toch snap ik het niet, C is enorm opgeknapt door jou. Leeft hij nog?
Zijn de vermagerde paarden van de laatste tijd door jou opgevangen en nog niet op gewicht? Of is het bij jou misgegaan?
Ik snap dan niet dat er niet meer toezicht is. Mensen/paardenmeiden uit het dorp bijv.

Los van dit alles vermagert een oud paard best snel en komt niet snel aan. Ik heb het bij mijn merrie meegemaakt deze zomer. Als je haar dan ziet en je kent mij niet en vraagt niet na wat er aan de hand is en wat er aangedaan wordt dan kan het best raar lijken.

Canjer leeft nog wel degelijk, en het gaat ook zeer goed met hem. Nogmaals er zijn geen vermagerde dieren bij mij!!!! Vraag de BLID eens om foto's van de uitgemergelde dieren? Die zullen ze je niet kunnen geven want die zijn er niet!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:37

De politie heeft al een klacht ingediend, dus dat hoeft een willekeurige bokker niet meer te doen ;)

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:38

jackgirl schreef:
Potverdikkie, waarom reageer je niet op de vraag van Arabesk ?

Omdat ik daar nog niet was, nu wel, maar ik zie dat ze een nieuw topic geopend heeft. pffff
Ik ga eerst de vragen hier beantwoorden, en zal dan eens bij haar kijken.

_Wodka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:38

potverdikkie schreef:
Amalarab schreef:
En toch snap ik het niet, C is enorm opgeknapt door jou. Leeft hij nog?
Zijn de vermagerde paarden van de laatste tijd door jou opgevangen en nog niet op gewicht? Of is het bij jou misgegaan?
Ik snap dan niet dat er niet meer toezicht is. Mensen/paardenmeiden uit het dorp bijv.

Los van dit alles vermagert een oud paard best snel en komt niet snel aan. Ik heb het bij mijn merrie meegemaakt deze zomer. Als je haar dan ziet en je kent mij niet en vraagt niet na wat er aan de hand is en wat er aangedaan wordt dan kan het best raar lijken.

Canjer leeft nog wel degelijk, en het gaat ook zeer goed met hem. Nogmaals er zijn geen vermagerde dieren bij mij!!!! Vraag de BLID eens om foto's van de uitgemergelde dieren? Die zullen ze je niet kunnen geven want die zijn er niet!

Is hij nog van jou?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:39

Rizette schreef:
Grappige ???????????
Hoe kun je het over grappig hebben potverdikkie?
Raakt het je eigenlijk wel of heb je aan iedereen en alles schijt ?
Niet te geloven hoe makkelijk jij overal overheen stapt
De hele wereld is gek of niet ?

Deze reactie geeft al aan dat ook jij mij totaal niet kent.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:40

Gewoon een neutrale vraag, want ook ik wil nu geen kant kiezen (maar stuitte op dit topic),

Waar komt dit nieuws dan vandaan, en wat is er dan in het echt aan de hand.
Want blijkbaar ben je wel verhuist, werden de kosten te hoog bijvoorbeeld?
En hoeveel dieren heb je dan, en lukt het wel om die te huisvesten.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:41

Pauline schreef:
Oh is dat die manege waarbij "opgevangen" paarden gewoon meedraaien in de les?

Goh, ja....... er waren erbij die inderdaad af en toe, en dan heb ik het over 3x in de week een lesje meeliepen van een half uur. enkel stap en draf.
Is dat een misdaad als de ponys het aankonden?

en dan heb ik het over een stuk of 3

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:42

Ik weet niet wat ik van dit verhaal moet denken, maar ik wens Potverdikkie succes met het 'opruimen'. Je hebt jezelf failliet laten verklaren begrijp ik?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:43

papagroom schreef:
Wat ik me dan weer afvraag.....had je op die manege welligt ook paarden "in bruikleen"van de heer Elgersma?

nee hoor, maar deze vraag zal vast niet zo bedoeld zijn........

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:46

jackgirl schreef:
Maar is dit niet heel veel toevalligheid bij elkaar potverdikkie ?
Moet je niet eens naar je eigen acties/reacties kijken voordat je andere gaat aanwijzen ?

Wat ik bedoel te zeggen dat zulke aantijgingen nooit vanuit het niets komen.
Als bijna alles niet waar is ( volgens jou woorden ), word er dus een hoop "smaad" over jou verspreid.Edit : Ik zie dat Shellyke het al gezegd heeft.

En hier sla je de spijker op de kop.
Nogmaals, ik zal best fouten hebben gemaakt, maar helaas moet ik toch zeggen dat het grootste gedeelte smaad is.
Inmiddels staat het internet vol, dus iedere vreemde die dit leest zal dit aannemen......

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:48

Dat vroeg ik me ook af, durfde het alleen niet te vragen.[/quote]
Tsja MC wij kennen deze dame al even....[/quote]

Papagroom........jullie hebben je doel bereikt, drink er een borrel op!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:49

xxMaxx schreef:
Weet je wat het is. Het is moeilijk te geloven, maar er zal in beide wel iets van waarheid zitten. M.B. misschien is het erger dan jij nu verteld, maar misschien is het wel minder erg dan er wordt rond gebazuind. BLID en DB kunnen toch niet zomaar iemand beschuldigen? Ik heb geen flauw idee hoe het is begonnen. Ik hoor hier nu pas van, maar ik ga niks geloven. Db niet en M.B. niet. Ik kan nu wel lastige vragen gaan stellen, maar het antwoord zal nooit precies zijn en ik zal nooit weten of het is gelogen of dat het de waarheid is. Ik trek geen kant, ik ben neutraal.

De DB in dit verhaal is de BLID.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:50

xxMaxx schreef:
potverdikkie schreef:
Klaag me maar aan.......

Ik bedoel dat je voor verwaarlozing in principe aangeklaagd kan worden. Ik ga je niet aanklagen, dat zal wel iemand anders doen die het heeft gezien.[/quote]

En daarom zal ik niet aangeklaagt worden, want er valt niets te zien......

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:51

Denk je dat het niet héél slim is om snel (en voor altijd/lange tijd) afscheid te nemen van de paardenwereld. Zeker als activiste.

Je doet er geen goede zaken mee om het minste te zeggen en of de dieren er iets aan hebben is dus erg controverseel.
Waarom jezelf zo in moeilijke papieren brengen met al die vage acties die alleen maar meer speculatie en (financiële) drama met zich meebrengen?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:51

xxMaxx schreef:
Dat bericht op BLID kunnen ze echt niet zomaar zonder reden erop zetten.

Op een manege in Moerkerke Damme heeft dierenactiviste M.B. deze week enkele sterk vermagerde dieren achter gelaten.

Dit konden we uit goede bron vernemen.

Dit is toch moeilijk te verweren.

De BLID denkt alles te kunnen. Maar vraag ze in godsnaam om foto's! Ben zelf ook erg benieuwd!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:52

Dat had ik niet dikgedrukt :+

Waarom ga je dan niet via de officiële weg je naam zuiveren als ik vragen mag ?

Mocht ik zo beschuldigt worden en door de shit gehaald worden, had ik toch echt stappen ondernomen tegen de gene die de berichten de wereld in hebben geholpen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:53

potverdikkie schreef:
Dat vroeg ik me ook af, durfde het alleen niet te vragen.

Tsja MC wij kennen deze dame al even....[/quote]

Papagroom........jullie hebben je doel bereikt, drink er een borrel op![/quote]

Ik begrijp niet wat voor doel je voor ogen hebt....deze hele hype, heb je toch echt aan je zelf te danken...
Laatst bijgewerkt door papagroom op 11-09-11 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

potverdikkie

xxMaxx schreef:
De politie heeft al een klacht ingediend, dus dat hoeft een willekeurige bokker niet meer te doen ;)

ook weer een leugen, want ik heb ze vrijdag nog gesproken. Zowel knokke damme als moerkerke

Batlow

Zal het morgen is aan ze vragen.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:54

potverdikkie schreef:
xxMaxx schreef:

ook weer een leugen, want ik heb ze vrijdag nog gesproken. Zowel knokke damme als moerkerke

Staat allemaal in het bericht, ik verzin het zelf niet.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:54

xxMaxx schreef:
Ik las eerder in het topic dat er geen honden waren? Alleen van de huurbaas?

klopt, en die ziet er naar mijn weten gewoon goed uit.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:57

potverdikkie schreef:
xxMaxx schreef:
En hoe is het met je andere dieren gesteld?

Welke andere dieren? Ik heb enkel de honden en mijn katten nog. Owja! en Lucky mijn vogel!

Ik lees hondEN?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:57

Pauline schreef:
Tjka, je bijt behoorlijk van je af, toch kom je op mij niet geloofwaardig over. Overal een antwoord op..maar je draait de dingen wel om. Iedereen is fout behalve jij en een reactie als : dan klaag je me toch aan? vind ik heel vreemd.
Als je aangeklaagd moet worden zullen instanties dat wel doen en geen willekeurige bokker.
Maar dergelijke specifieke getallen van honden en katten en jij hebt het over 0..dat kan ik niet geloven.

Dan ga je kijken. Ik bijt niet van me af, ik spreek de waarheid en zeg hoe het is.
Overigens heb ik al diverse keren gezegd dat ik niet heilig ben, maar hetgeen waar ik hiervan beschuldigd wordt is dikke onzin.

en ja, nogmaals....... er zijn geen honden van mij, die liggen hier....en er lopen nog 5 katten die daar al 3 jaar lopen, en gewoon nog elke dag verzorgt worden.