Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amalarab schreef:En toch snap ik het niet, C is enorm opgeknapt door jou. Leeft hij nog?
Zijn de vermagerde paarden van de laatste tijd door jou opgevangen en nog niet op gewicht? Of is het bij jou misgegaan?
Ik snap dan niet dat er niet meer toezicht is. Mensen/paardenmeiden uit het dorp bijv.
Los van dit alles vermagert een oud paard best snel en komt niet snel aan. Ik heb het bij mijn merrie meegemaakt deze zomer. Als je haar dan ziet en je kent mij niet en vraagt niet na wat er aan de hand is en wat er aangedaan wordt dan kan het best raar lijken.
potverdikkie schreef:Amalarab schreef:En toch snap ik het niet, C is enorm opgeknapt door jou. Leeft hij nog?
Zijn de vermagerde paarden van de laatste tijd door jou opgevangen en nog niet op gewicht? Of is het bij jou misgegaan?
Ik snap dan niet dat er niet meer toezicht is. Mensen/paardenmeiden uit het dorp bijv.
Los van dit alles vermagert een oud paard best snel en komt niet snel aan. Ik heb het bij mijn merrie meegemaakt deze zomer. Als je haar dan ziet en je kent mij niet en vraagt niet na wat er aan de hand is en wat er aangedaan wordt dan kan het best raar lijken.
Canjer leeft nog wel degelijk, en het gaat ook zeer goed met hem. Nogmaals er zijn geen vermagerde dieren bij mij!!!! Vraag de BLID eens om foto's van de uitgemergelde dieren? Die zullen ze je niet kunnen geven want die zijn er niet!
Pauline schreef:Oh is dat die manege waarbij "opgevangen" paarden gewoon meedraaien in de les?
jackgirl schreef:Maar is dit niet heel veel toevalligheid bij elkaar potverdikkie ?
Moet je niet eens naar je eigen acties/reacties kijken voordat je andere gaat aanwijzen ?
Wat ik bedoel te zeggen dat zulke aantijgingen nooit vanuit het niets komen.
Als bijna alles niet waar is ( volgens jou woorden ), word er dus een hoop "smaad" over jou verspreid.Edit : Ik zie dat Shellyke het al gezegd heeft.
xxMaxx schreef:Weet je wat het is. Het is moeilijk te geloven, maar er zal in beide wel iets van waarheid zitten. M.B. misschien is het erger dan jij nu verteld, maar misschien is het wel minder erg dan er wordt rond gebazuind. BLID en DB kunnen toch niet zomaar iemand beschuldigen? Ik heb geen flauw idee hoe het is begonnen. Ik hoor hier nu pas van, maar ik ga niks geloven. Db niet en M.B. niet. Ik kan nu wel lastige vragen gaan stellen, maar het antwoord zal nooit precies zijn en ik zal nooit weten of het is gelogen of dat het de waarheid is. Ik trek geen kant, ik ben neutraal.
xxMaxx schreef:Dat bericht op BLID kunnen ze echt niet zomaar zonder reden erop zetten.
Op een manege in Moerkerke Damme heeft dierenactiviste M.B. deze week enkele sterk vermagerde dieren achter gelaten.
Dit konden we uit goede bron vernemen.
Dit is toch moeilijk te verweren.
potverdikkie schreef:Dat vroeg ik me ook af, durfde het alleen niet te vragen.
Pauline schreef:Tjka, je bijt behoorlijk van je af, toch kom je op mij niet geloofwaardig over. Overal een antwoord op..maar je draait de dingen wel om. Iedereen is fout behalve jij en een reactie als : dan klaag je me toch aan? vind ik heel vreemd.
Als je aangeklaagd moet worden zullen instanties dat wel doen en geen willekeurige bokker.
Maar dergelijke specifieke getallen van honden en katten en jij hebt het over 0..dat kan ik niet geloven.