Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxMaxx schreef:de sarcasme is nergens voor nodig ik ben hier regelmatig geslipt door niet te ontwijken drollen in een bocht. Makkelijk praten als je er zelf nog geen hinder van hebt gehad vergeet dat niet.Jaja misschien zie je wel ergens een klein stukje van een drol wat perongeluk niet is opgeruimd. Elke fietser en persoon op scooter zou dit niet met het blote oog kunnen zien waardoor ze dus massaal uitglijden met alle gevolgen van dien
Douce schreef:xxMaxx schreef:de sarcasme is nergens voor nodig ik ben hier regelmatig geslipt door niet te ontwijken drollen in een bocht. Makkelijk praten als je er zelf nog geen hinder van hebt gehad vergeet dat niet.Jaja misschien zie je wel ergens een klein stukje van een drol wat perongeluk niet is opgeruimd. Elke fietser en persoon op scooter zou dit niet met het blote oog kunnen zien waardoor ze dus massaal uitglijden met alle gevolgen van dien

Ik heb ook een tante hoewel ze op de buiten is opgegroeid steen en been klaagt over de mindere dingen van de natuur en de dieren. Tja als je tussen de boeren gaat wonen moet je het er maar bij nemen dat er 2x per jaar een paar weken eens een plattelandsparfumtje hangt in de lucht of dat ze naast je slaapkamer raam s'avonds laat, s'nachts of s'morgens vroeg in het weekend hun oogsten binnenhalen.

LynnS_ schreef:Nog zoiets.. In de wetgeving wordt een paard als 'voertuig' aanzien.
Dus als we dit omzetten in praktijk: Een auto mag uitstoten tot en met, wat uiterst schadelijk is voor ons milieu.. Maar een paard zijn poep, die tevens organisch is en binnen de week verdwenen is, mag dan niet op de wegen?
petraaken schreef:het zullen ook niet de oudere mensen zijn die klagen die geboren zijn op het platteland of in rustige plattelandsdorpen. Degene die klagen zijn normaal degene die vanuit de stad naar de buiten verhuizen en dan niet tegen de geur en andere bijkomende dingen van het platteland kunnen. Het is net zoiets als klagen tegen de boer dat de koeien s'ochtends om 5 u zitten te loeien en dit wei en dat willen ze niet.Ik heb ook een tante hoewel ze op de buiten is opgegroeid steen en been klaagt over de mindere dingen van de natuur en de dieren. Tja als je tussen de boeren gaat wonen moet je het er maar bij nemen dat er 2x per jaar een paar weken eens een plattelandsparfumtje hangt in de lucht of dat ze naast je slaapkamer raam s'avonds laat, s'nachts of s'morgens vroeg in het weekend hun oogsten binnenhalen.
Leppie schreef:Ik verdom het gewoon om zoveel moeite te doen terwijl een ander dat ook niet doet. Één voor allen en allen voor één, toch?
Leppie schreef:De gemeente kan ook gewoon zeggen dat paarden niet meer in die straat mogen komen.. Jan steen straat ofzo? Hebben ze bij ons ook gedaan. Bepaalde mensen hadden er last van omdat de manegepaarden er zo vaak langs reden. Toen mochten we niet meer in die straat rijden. Alleen in die straat niet meer.
Ik verdom het gewoon om zoveel moeite te doen terwijl een ander dat ook niet doet. Één voor allen en allen voor één, toch?

Leppie schreef:Haha Telpeva daar heb je een punt.. Het probleem is echter dat als ik wel de stront zou opruimen een ander het ook niet doet. ( ja dat kan ik zeggen uit ervaring ) De mens is gewoon best heel egoïstisch aangelegd.