Paard springt door voorkant van paardentrailer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 14:32

Lara_Silver schreef:
Zo heftig zeg. :\ Nieuwe kandidaat voor Horse Event, lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat die ooit nog een trailer op kan...

Hier heb ik wel eens gezien dat een paard door het voorste deurtje van de trailer naar buiten is gekomen/gevallen/... Ze had alleen een paar schaafwonden...

Zegt helemaal niks. Heb talloze keren meegemaakt dat paarden die een vervelend akkefietje hadden gehad op de trailer (soms nog ernstiger dan dit voorbeeld) er toch zo weer in liepen. Heeft m.i. vooral te maken met de wijze waarop de persoon het doet, die het paard er op gaat zetten en het vertrouwen dat deze persoon heeft in het slagen er van. Dat slaat namelijk direct op het paard over.

Roxx_Berber

Re: Paard springt door voorkant van paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:04

En inderdaad over die beenbeschermers die hadden dit alleen erger gemaakt bij dit paard!
het is een stom voorbeeld maar mijn moeder ging een paar jaar terug op een nieuw stuk asvalt skeeleren met een flinke vaart klapte ze om, over de kop ze had beschermers om maar die waren allemaal kapot. en mn moeder zat op dr knieën en ellebogen enzo helemaal onder de schaafplekken.

en bij mijn vorige stage stond een paard die volgde alle auto's op de weg dus die kwam altijd helemaal dizzy van de trailer af. dus daar werden ook de raampjes bij dicht getaped en toen had ze nergens meer last van!

Foblesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:20

Pfffff, ik heb het al niet zo op trailers, en ben altijd blij wanneer m'n paard veilig de trailer uit is gekomen.
Ben erg geschrokken van dit filmpje, paard moet wel ergens van geschrokken zijn.

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:50

:wow: hij springt uit de trailer of het niets is.
Deze mensen zitten hun hele leven al in de paarden, dus ze zullen vast wel weten wat ze doen, kwa beschermers.

Sill_Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 11:22

Arm beest! Die is volgensmij niet echt fan van de trailer~!

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:03

WOW dat moment dat hij uit die trailer sprong.. dat zag ik nu net weer niet aankomen :wow:

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:06

jeetje wat een angstige situatie zeg!
Vraag me af wat er precies gebeurd is, ik lees hier op de vorige blz dat het paard naar voren was gekomen, lag hij dan op de voorstang?
Je hebt toch voorstangen waarbij je aan de buitenkant van de trailer een paniekoog zeg maar hebt zitten waardoor je de voorstang los kunt maken? Lijkt me voor deze dan wel handig voor de volgende keer, hopelijk houdt hij er niets aan over...

Die van mij heeft laatst ook vastgelegen op de trailer en is bijna gestikt, dat zijn heel angstige situaties waarin het heel belangrijk is om snel te handelen en je kope erbij te houden!

Gelukkig is het goed afgelopen, hopelijk houdt hij er niets aan over (spieren overstretched enz) en ik zou hem zeker voor het beleren nog eerst even na laten kijken door een fysio!