Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zipje71 schreef:CharleyT schreef:@ zipje
Ja, en??? Een kampioenschap wordt verreden over een aantal proeven. Wat je daar laat zien bepaald de uitslag. Al die andere informatie is van geen enkel belang. En tellen niet mee in de waardering voor de proef. Allemaal ballast en publieks emotie.
Zodra het een wedstrijd Beste ruiter/trainer zou zijn, wordt het een ander verhaal
Nou dan maakt het dus ook geen reet uit dat het een jonge combi is want daar houdt de jury ook geen rekening mee.
Als ze nog niet klaar zijn, moet ie gewoon niet starten en de eer aan zichzelf houden.
Marjoow schreef:Ja, daar is iets mis mee ja. Misschien dat hij zichzelf de schuld moet geven, om deze overhaaste beslissing te maken, om gelijk na 9 maanden al te starten op en EK.
En buiten dat, het is wel héél gemakkelijk om de schuld zo af te schuiven op Toot. Want já ik vind nog steeds dat PS Toot de schuld hiervan geeft.
linky schreef:Volgens mij wilde Totilas meer, maar was de ruiter (nog) niet in staat deze energie in goede banen te leiden.
Het was misschien verstandiger geweest hem uit de sport te houden, zodat zijn geweldige scores nu nog steeds de hoogste zouden zijn, en iedereen hem nog op het netvlies had toen E.G. hem nog reed.
Ayasha schreef:zipje71 schreef:Nou dan maakt het dus ook geen reet uit dat het een jonge combi is want daar houdt de jury ook geen rekening mee.
Als ze nog niet klaar zijn, moet ie gewoon niet starten en de eer aan zichzelf houden.
Dan moeten de Gal fans ook niet zeiken dat hij naar beneden gehaald wordt om Sister, als Sister er niet klaar voor is, moet ie de eer aan zichzelf houden en gewoon niet starten
zipje71 schreef:Ayasha schreef:Dan had ie ook gezeik gehad. Ze waren nu al aan't zeuren dat het zo lang duurde.
En dus maar starten omdat anderen dat willen? Wat een onzin
zo saai...zipje71 schreef:Ayasha schreef:Dan had ie ook gezeik gehad. Ze waren nu al aan't zeuren dat het zo lang duurde.
En dus maar starten omdat anderen dat willen? Wat een onzin

Ayasha schreef:En dus maar starten omdat anderen dat willen? Wat een onzin
Weet je wat het is he Rath zal het nooit goed doen. Nu niet, morgen niet, nooit niet. Als ik die jongen was zouden jullie allemaal een dikke f*ck you van me krijgen in de pers.
Echt, dan zeggen ze "nuchtere hollanders".

zipje71 schreef:zeg ook niet dat sisther geen kwaliteit heeft, maar als het tussen de oren niet goed zit houdt het gewoon op. edward heeft genoeg andere leuke paarden op stal.
En wat betreft dat rath het niet goed kan doen in onze ogen, dat is jouw mening. Ik heb hem op jumping amsterdam zien rijden en daar kon hij wel sympathiek naar zijn paard doen (eerst belonen, dan pas afgroeten).
mijn mening is gewoon dat hij eerst lekker in alle anonimiteit had moeten gaan trainen. De druk heeft hij zichzelf opgelegd door een topper te gaan rijden als Totilas, niets meer niets minder

zipje71 schreef:zeg ook niet dat sisther geen kwaliteit heeft, maar als het tussen de oren niet goed zit houdt het gewoon op. edward heeft genoeg andere leuke paarden op stal.
En wat betreft dat rath het niet goed kan doen in onze ogen, dat is jouw mening. Ik heb hem op jumping amsterdam zien rijden en daar kon hij wel sympathiek naar zijn paard doen (eerst belonen, dan pas afgroeten).
mijn mening is gewoon dat hij eerst lekker in alle anonimiteit had moeten gaan trainen. De druk heeft hij zichzelf opgelegd door een topper te gaan rijden als Totilas, niets meer niets minder