Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aslo schreef:Lastige vergelijking vind ik. Heb Totilas nog nooit naar t been zien slaan onder Edward. Kreeg het gevoel dat ie onder Edward lekker in zijn vel zat. Nu niet. Vwb Sister: tja tis een merrie en mijn ervaring is dat die wel vaker die neiging hebben, mn als ze spanning op bouwen. En juist die spanning in de proef is het struikelblok bij Sister. Tijdens de trainingen gaat t volgens Edward prima.
Ayasha schreef:Jasmijn76 schreef:er waren weinig onsportieve nederlanders te vinden in rotterdam..maar het publiek is eerlijk...maar hij heeft een goed applaus gekregen bij binnenkomst en na de kur...
Het ging hem ook in het algemeen, niet over de aanwezigen in Rotterdam. Meer een "wie het schoentje past trekke het aan". Mooi om te horen dat de aanwezige wél sportief waren.Dat zal M.A.R ook goed gedaan hebben.
Mousmous schreef:Totilas.... Maar de uitgestrekte draf is toch echt niet goed hoor, laat iedereen die die draf zo goed vind de voorhand van het paard maar eens afdekken en dan alleen naar de achterhand kijken, dan blijft er van die uitgestrekte draf niets over. Uthopia, die heeft een super uitgestrekte draf.

Albert schreef:Super mooie sport gezien en (het moet gezegd) groot compliment aan de NOS!
Nog nooit heeft de NOS zo mooi een paardensport evenement in beeld gebracht. ARD-waardig.
Vooral de stukjes uitleg door Bartels vond ik erg mooi gedaan.
En niet meer dat gezever van die Frits (hoe heet ie ook alweer verder?) Het hele weekend iemand erbij die er tenminste verstand van had! Zo wordt het voor mensen die er geen verstand van hebben ook een stuk leuker
Cyruss_ schreef:Super van Adelinde, heeft ze mooi geflikt met zo een 4 procent op nummer 2 (ook een onwijs gaaf paard!!) en 7 procent op Toot, wat bijna beschamend is voor Totilas..
Maar wat een prestatie zeg, 88,8 %![]()