sim0ne11 schreef:hoor je mn schoonbroer; dat kan toch elk paard?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoeveel paardenliefhebbers hebben we in NL wel niet joh
PolleMaster schreef:sim0ne11 schreef:hoor je mn schoonbroer; dat kan toch elk paard?
![]()
![]()
![]()
Was het maar zo!![]()
Enne is het geen zwager ipv schoonbroer?
Sonador schreef:Wat een vreselijk interresant intervieuw was het zeg, ik viel bijna in slaap zeg maar!
Wel apart om sister de jeu en totilas in 1 beeld te zien met verschillende ruiters.
vilouma schreef:Sonador schreef:Wat een vreselijk interresant intervieuw was het zeg, ik viel bijna in slaap zeg maar!
Wel apart om sister de jeu en totilas in 1 beeld te zien met verschillende ruiters.
Ja dat vond ik ook! lijkt me ook toch apart voor Edward, om naast hem ,soort van zijn toto onder iemand anders te zien. Lijkt me niet erg makkelijk.
Vond rath symphatiek overkomen moet ik zeggen. Al blijf ik bij mn mening dat edward en toto samen de top waren.
Sonador schreef:Ik vindt het alleen jammer dat Rath nog nooit een paard van niks heeft opgeleid, daardoor krijg je ook commentaar op dat goud te koop is!
Cayenne schreef:Als dat van Matthias en Bretton Woods al is bevestigd, graag een bron met link![]()
Dan kan ik er een mooi voorpagina bericht van maken
Adil schreef:Hij gaat de nieuwe ruiter voor Bretton Woods worden, dus ik denk ook dat hij hem gaat opleiden. Bretton Woods zal volgens plannen eerst intensiever voor fok ingezet worden. Totilas zal (volgens de plannen) na de Olympische spelen 2016 teruggetrokken worden uit de sport. Daarna zal het wel voor 100% om BW draaien, als hij er dan nog is en zich waar heeft gemaakt.
.