Iedereen is zich al meer dan een jaar druk aan het maken over Totilas en Engeland gaat er straks vandoor met het goud.
Ik gun het het Carl van harte.

Ik volg Valegro al even dus zag dit wel aankomen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:Het is en blijft een momentopname. Dat Duitsland "talent" koopt om titels te winnen is een veelgehoord statement. Wat ook wel weer wordt bevestigd met deze tussentijdse situatie...
jus schreef:reacties dat sommige bokkers op dit topic onsportief zijn , het topic gaat juist over het onsympatieke en onsportieve gedrag van de duitse ruiter(s) wil niet zeggen dat het geen goed team is.
Spannende dag vandaag.
RM94 schreef:dejavu schreef:Ik zie niet waar de Duitsers onsportief zijn en onsympathiek. Ze zijn teleurgesteld, dat wel. Mag blijkbaar ook niet.
Ze mogen zeker teleurgesteld zijn en ik begrijp ook dat MAR de pers niet te woord stond ik denk dat hij gewoon even niet wist hoe dat te verwoorden. Het is voor hem de eerste keer dat hij op echt voor goud gaat en dat er van hem verwacht wordt dat hij voor zijn team goud binnen haald. Dat is niet niks.
Daar heb je wel een punt, maar dan nog is het toch gewoon geen reden om massaal het Duitse team af te zeiken.Citaat:Maar.............. als iedereen wist hoe sterk engeland op het moment is en wat voor goede combinaties dan vind ik het een beetje naïef van Dld dat zij dat niet gezien hebben
RoMaReToFel schreef:Sorry, maar ik moet hier toch stiekum om lachen......
Duitsland dacht gewoon binnen te zijn met wunderpferd Totilas en nu blijkt dat ze er gewoon hard voor moeten knokken net als elk ander land.
Citaat:Wel veelzeggend over Rath dat hij ineens de pers niet meer te woord wil staan.
Citaat:enne...moge de beste winnen, ongeacht welk land dan ook
Mas schreef:Poeh, nou, wat is die Rath onsportief... Zaten er maar meer Bokkers in de topsport, want wat ik hier zo lees duidt enkel op sportiviteit.Geweldig dit, ik moet ook even gniffelen.
Jammer Duitsland, maar goud is niet te koop, heel onsportief idd van Rath om dan maar meteen geen commentaar meer te willen geven.
Cayenne schreef:Ayasha schreef:Het kan aan mijn nuchtere Belg zijn liggen, maar ligt het aan mij of is dit artikel belachelijk partijdig geschreven?
Heb het nu voor de 2e keer gelezen met een paar uur tussen maar ik blijf bij die mening dat het wel lijkt alsof het artikel bedoelt is om de Duitsers te kakken te zetten.
Het artikel komt van een Duits blad, dus uh tjain wezen kraken ze zichzelf af?
Ik ben benieuwd naar vandaag. Het zal wel erg spannend worden
Ayasha schreef:Van mijn part kwam het van de turken. Doet niks af aan het artikel.
En jezus wat een onsportief geroep hier, en dat eigent zich dan het recht toe om commentaar te geven op de Duitsers. Ik kan er enkel medelijden mee hebben
Ayasha schreef:Nee dat zo iets knulligs niet losgelaten kan worden.
Enneh, geen gelijk?
Bij mijn weten heeft Rath al genoeg gewonnen toch? Of heb ik andere uitslagen gezien?
RM94 schreef:Ayasha schreef:Nee dat zo iets knulligs niet losgelaten kan worden.
Enneh, geen gelijk?
Bij mijn weten heeft Rath al genoeg gewonnen toch? Of heb ik andere uitslagen gezien?
Maar niet verdient hij wordt echt overgepunt en NEE ik heb er geen probleem mee dat Totilas niet meer in Nl is
Ayasha schreef:RM94 schreef:Nee dat zo iets knulligs niet losgelaten kan worden.
Enneh, geen gelijk?
Maar niet verdient hij wordt echt overgepunt en NEE ik heb er geen probleem mee dat Totilas niet meer in Nl is
Dat werd Gal ook.
Ja sarabande, want in Aken zaten enkel Duitse juryleden
Het is een complot, ik ben er zeker van