Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
H_Nalanta schreef:lampenkap schreef:Ik wil niet eens verstand hebben van dit soort politiewerk want ik walg ervan. ik vind het jammer dat er dieren gebruikt moeten worden als de politie het zelf niet kan oplossen.
Wat heb jij een plaat voor je kop zeg. Kun je verder nog wat zien of zie je alleen een zwarte wereld?
.lorelei schreef:jammer dat fulco niet van zijn pensioen heeft mogen genieten.
en 25 jaar waarom zou dat te oud zijn?dit paard was in hele goede conditie en had nog veel plezier in zijn werk
Jolliegirl schreef:Mensen moeten eens niet zo hard roepen en verder lezen dan hun neus lang is......
En een mening geeft ze niet... niet in die zinsopbouw.
25... men noemt dat tegenwoordig oud...
Mindim schreef:Colway schreef:Een paard van 25 kan nog Z lopen als het fit is
Maar volgens mij zijn dat de uitzonderingen op de regel.
Sneeuw88 schreef:Ik kwam net uit de kroeg toen ik hem ineens zag liggen, zonder deken er nog over dus het was net gebeurd. Was behoorlijk overstuur ook, schrok me rot..
lampenkap schreef:Jolliegirl: Als het je te heet wordt snap ik het wel. Als je de discussie niet aan kan wordt er gelijk geroepen dat ik stom, dom en achterlijk ben en nergens iets van af weet. als dat de manier is waarop jij een discussie wilt voeren weet ik genoeg.
Mindim schreef:Colway schreef:Een paard van 25 kan nog Z lopen als het fit is
Maar volgens mij zijn dat de uitzonderingen op de regel.
. Er zijn genoeg paarden die best nog kunnen op hoge leeftijd, het probleem is dat men ze tegenwoordig al gauw oud vindt. Mijn ruin van 16 wordt door sommigen ook al een oud paard genoemd. Paard van een vriendin is 22 en kan ook nog alles, als je zou zeggen dat dat paard 15 is geloof je dat ook, ze is topfit! Vala schreef:Amon van Annemarie Sanders werd nog dressuurmatig gereden toen hij 30! was. Hij brak de tent af als ze hem niet als eerste pakte s'ochtends. Natuurlijk werd hij een flink stapje terug gereden, hij hoefde de pirouettes niet meer te doen want die vond hij niet leuk. Er zijn genoeg paarden die best nog kunnen op hoge leeftijd, het probleem is dat men ze tegenwoordig al gauw oud vindt. Mijn ruin van 16 wordt door sommigen ook al een oud paard genoemd. Paard van een vriendin is 22 en kan ook nog alles, als je zou zeggen dat dat paard 15 is geloof je dat ook, ze is topfit!