Muca schreef:Paddenpad....... Nu je hier toch op bokt zit....... Kijk dan ook even op WIKI, voordat je nog meer rare dingen uitkraamt. Gigolo en Rusty heb je zeker ook nog nooit van gehoord?
Tuurlijk wel maar sorry dat ik het zeg,
ik vind er niks aan,het heeft geen uitstraling of iets extra's ook niet diegene die erop zitten.
Ja sorry mijn mening maar zo denk ik er nu eenmaal over.Steeds dat strakke stuurse tronie van die Isabelle en dan die hoekige robuuste gebouwde paarden met die zware muziek dat je denkt jezusss daar komt de cavalerie,
ja ik heb er niks mee en hou er niet van.In tegenstelling tot een vrolijk pianostuk met een neurende Anky er tussendoor en hippe Technomuziek een brede lach en huppelende black beauty's door de ring die de boel opvrolijken hebben mijn voorkeur.
En als het dan ook allemaal technisch nog klopt mogen dat de beste zijn.
Mijn sympathie gaat dan over wanneer er mensen zijn die dit wegkapen en gaan kopieeren om ......ja waarom.....ook de beste willen zijn?
Verzin zelf iets unieks en leidt zelf een paard op naar het hoogste niveau,dan krijg je van me een staande ovatie en sympathie
ZELFS Duitsland!!
Maar nee niet op deze manier hoe ze nu bezig zijn,heb er geen goed woord voor over!Maar dat was al duidelijk volgens mij.