Zij betaalde voor de maand juni e30,-- extra voor stro en toen haar paard er slecht bij stond vroeg ze of ze aub stro erbij wilde doen en het antwoord van NEE.......ZE MOEST NIET ZEIKEN!!!!
En over de goede verzorging gesproken dat zal best allemaal wel....heb zelf gezegd dat ze goed was opgevangen na het ongeluk en haar paard werd ook goed verzorgd d.m.v afspuiten en zalven omdat ze vanwege haar drukke baan en afstand niet iedere dag kon komen dus daar zal ik zeker niks over zeggen.
Heb zelF een paard gezien zonder bodembedekking,staat helemaal op het beton met plas en lading poep. Ik snap niet waarvoor dat is maar ja als de eigenaar van het paard dat prima vind dan zal het wel zo maar daar kunnen de mensen op de manege zich beter druk om maken

Ja apart...wat is apart tegenwoordig...als je al iets anders bent dan de gemiddelde persoon dan ben je al apart.......misschien had ze een te hoog iQ voor de meeste mensen en konden ze daar niet mee omgaan

Apart in de zin wat haar paard betreft kan ik misschien wel wat in vinden. Zij deed alles voor haar paard en kon zeker "zeuren" als haar paard te weinig eten/stro kreeg.
Nou dat mag ze want ze betaalt er immers voor en durft te minste op te komen voor haar paard.