SDE schreef:Ik ben blij dat de ruiters zich hebben aangegeven. Ze hadden moeten checken of alles goed was met het kind.
Ik ben benieuwd wat de verzekering gaat zeggen. In België is automatisch 1 pony (geen paard) verzekerd in de familiale verzekering (deze verzekering is overigens niet verplicht in België). Hopelijk is dit het geval bij de ruiters.
Nog een mogelijke versie (nu we toch bezig zijn met speculeren):door het incident kan het paard door het lint zijn gegaan waardoor ze wel door moesten rijden. En werd de Alfa Romeo-bestuurder opgebeld om de zaak verder af te handelen.
En in mijn ogen is iemand een zwarte noemen hetzelfde als iemand een rosse, schele, dikke, kale, kleine, brillenkast etc. te noemen. Mensen raken elkaar door dingen te zeggen die ze op het eerste zicht opvallen bij de andere. Bij 'zwarte' zit er een hele geschiedenis achter van slavernij en tweederangs, maar dat mag ook eens stilletjes aan geklasseerd worden en niet meer als excuus gebruikt worden dat het hier ineens zou gaan om racistische uitspraken.
Hm ze hebben kennelijk geroepen dat ze verzekerd waren dus ik vermoed dat ze zich extra verzekerd hebben voor hun paarden..
Daar lijkt iedereen aan voorbij te gaan.
Zag dan in gedachten al vaak van die losse teentjes op straat liggen.