Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

covergirl schreef:Ik vind dit echt vreselijk eng.
Dat van dat veulen hierboven was in Twente.
Paarden vergiftigd in Noord-Holland...oftewel nederland is zo klein, we kunnen best met z'n allen bang zijn. Je zou haast gaan waken 's nachts bij je dieren.
S_uus schreef:En toch vraag ik me af waarom het zo lastig is om zo'n vent (misschien wel vrouw!) te pakkken...

Cyrilletje schreef:S_uus schreef:En toch vraag ik me af waarom het zo lastig is om zo'n vent (misschien wel vrouw!) te pakkken...
Ik neem aan dat de dader geen briefje met 'Ik ben de dierenbeul' met naam, adres en telefoonnummer achterlaat.
Tenzij je de dader op heterdaad betrapt of hij bekent lijkt het me erg moeilijk om er achter te komen wie de dierenbeul is.

S_uus schreef:Misselijk is het sowieso.
Kan ook niet natuurlijk zijn dit, dan had het al veel eerder moeten gebeuren bij dit veulentje, maar das speculeren en dat mag niet ..
Velen zeggen dat als ze hem zien , ze hem te pakken nemen, leuk maar als je niet weet hoe die klootzak eruit ziet............
Kan net zo goed een onschuldig uitziend mannetje zijn..
En toch vraag ik me af waarom het zo lastig is om zo'n vent (misschien wel vrouw!) te pakkken...

MiniLoe schreef:Hoorde het vanavond op tv gelderland, echt scarry want woon vlak bij de achterhoek.
Gelukkig staan mn ponys onder veel toezicht en op prive terrein afgeschermd van de weg.
Echt eng dit soort berichten en echt ziek