Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vesceron schreef:een vergelijking kan toch nooit dan??
Noem iemand met wie ze zich wel zou mogen vergelijken, in jou ogen???
fargo schreef:In principe zijn de colums van anky in de Telegraaf over haar belevingen, dus allicht gaat het stukje in principe over Anky en haar belevenissen en ervaringen. En ze geeft eigenlijk heel eerlijk aan dat ze het zelf het niet heeft aangedurfd om haar re-entree met Salinero groots aan te kondigen. Ik vind dat juist heel eerlijk en ontwapenend dat ze aangeeft dat ze zelf voor een kleinere wedstrijd heeft gekozen en een niet voor aangekondige. Zij geeft wel degelijk aan dat ze respect heeft voor Matthias omdat zo'n start met veel aandacht veel spanning meebrengt en dat kent Anky natuurlijk als geen ander. Ik vind het leuk dat ze weer gestart is zodat Salinero nog een echt afscheid kan krijgen en ik denk dat ze hem ook gebruikt om in het ritme te komen voor haar nieuwe paard. Waarmee ze ook nog moet gaan starten .. ze herkent heel veel van Matthias problematiek hoor en pakt het zelf voorzichtiger en rustiger aan
Vesceron schreef:Tuurlijk je goed recht, maar wel een bekrompen reactie.
Citaat:Je geeft namelijk netjes aan waarom je de vergelijking niet vindt kunnen, vervolgens vergelijk je wel Anky en Gal op enkele zelfde punten...
Citaat:Je moet idd zelf weten of je het wel vindt kunnen of niet... maar één lijn trekken is dan wel zo eerlijk, dan moet je je criteria dus wel doortrekken naar andere, je gaf al aan bevooroordeeld te zijn door dat je fan bent van Rath, heb ik eerder niet opgemaakt uit je reacties, vond de discussie leuk en onderbouwd. Deze reactie valt daar helaas naast, jammer...
Adil schreef:Sammyoo schreef:Volgens mij heeft Anky toch vaker goud gewonnen op de Olympische Spelen dan Gal. Hoe vaak was het ook alweer? Drie keer?
En daar is een periode van 12 jaar overheen gegaan. En Edward GaL?? Misschien heb je dat de afgelopen jaren gemist?
Ik begrijp overigens niet waarom je voor de één en tegen de ander zou moeten zijn. Ik doe het ze allebei niet na.
En toch vind ik dat Gal beter presteert, maar dat is mijn mening. In mijn ogen is Gal een betere ruiter dan Anky, maar ook daar kun je eeuwig lang over discussieren zonder tot iets te komen, dus laten we dat maar niet doen.
juli73 schreef:Even een belangstellende vraag, en ik bedoel er dus niets mee, waarom is Gal volgens jou een betere ruiter dan Anky?
Adil schreef:juli73 schreef:Even een belangstellende vraag, en ik bedoel er dus niets mee, waarom is Gal volgens jou een betere ruiter dan Anky?
Ik vind Gal gewoon beter rijden, heel simpel. Net zoals ik Ludger Beerbaum veel beter en netter vind rijden dan Albert Zoer en ik Gerco Schröder nog beter vind rijden dan zijn broer Wim.
En ik zeg heel bewust nog beter, de bevengenoemde ruiters rijden allemaal heeeeeel erg goed, maar ik vind persoonlijk de een net beter rijden dan de ander.
juli73 schreef:Adil schreef:
Ik vind Gal gewoon beter rijden, heel simpel. Net zoals ik Ludger Beerbaum veel beter en netter vind rijden dan Albert Zoer en ik Gerco Schröder nog beter vind rijden dan zijn broer Wim.
En ik zeg heel bewust nog beter, de bevengenoemde ruiters rijden allemaal heeeeeel erg goed, maar ik vind persoonlijk de een net beter rijden dan de ander.
Ja ik lees dat je Gal beter vindt, maar waarom dan, ik neem aan dat je redenen hebt behalve dat je hem 'gewoon' beter vindt?
winnietje3 schreef:mylittlejoy schreef:Nou nou, het is toch algemeen bekend dat Anky enigszins angstig is aangelegd. Ererondes zijn volgens mij überhaupt niet haar favoriete onderdeel, of ze nou eerste of derde is.
Hahaha meen je dit nou serieus? Als ze een wedstrijd wint begroet ze uitgebreid het publiek om de eer binnen te halen!
Citaat:Tijdens de ereronde besloot Salinero eens flink de benen te strekken. Met een doodsbange Anky van Grunsven op zijn rug ging hij er vandoor. Pas buiten de ring wist de groom met behulp van de bereden politie de combinatie tot stoppen te brengen.
"Salinero maakte zich bang in de prijsuitreiking, en ik ook!", vertelt Van Grunsven na achteraf terwijl ze na staat te trillen. "Ik was in ieder geval de snelste", kan ze er even later om lachen.
Vesceron schreef:Tuurlijk je goed recht, maar wel een bekrompen reactie.
Citaat:Je geeft namelijk netjes aan waarom je de vergelijking niet vindt kunnen, vervolgens vergelijk je wel Anky en Gal op enkele zelfde punten...
Adil schreef:juli73 schreef:Even een belangstellende vraag, en ik bedoel er dus niets mee, waarom is Gal volgens jou een betere ruiter dan Anky?
Citaat:Je moet idd zelf weten of je het wel vindt kunnen of niet... maar één lijn trekken is dan wel zo eerlijk, dan moet je je criteria dus wel doortrekken naar andere, je gaf al aan bevooroordeeld te zijn door dat je fan bent van Rath, heb ik eerder niet opgemaakt uit je reacties, vond de discussie leuk en onderbouwd. Deze reactie valt daar helaas naast, jammer...
Ayasha schreef:Die vergelijking volg ik dan weer niet Karl. Mensen die je niet persoonlijk kent respecteren en eigen paarden respecteren is toch een verschil...
Karl66 schreef:Ayasha schreef:Die vergelijking volg ik dan weer niet Karl. Mensen die je niet persoonlijk kent respecteren en eigen paarden respecteren is toch een verschil...
Omdat anderen (mens of dier) wel of niet respecteren een grondhouding is, die je niet klakkeloos de ene keer in- en de andere keer uit kan schakelen.