MLoeser schreef:Onze Toot met Edward, en bijna hetzelfde hoofdstel
Als er dan rijtechnisch niet meer wat valt te zeiken?Dan is het tuig aan de beurt
*foto*
Gelukkig hebben ze de knotjes nog nu je ze dit afgepakt hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MLoeser schreef:Jaaaaaah joh he, die Rath, die kan egnie vlegten!!!![]()
horseyfries schreef:Nou, ik ga ook maar eens achter die kaartjes voor Londen aan, want na dit gezien te hebben geef ik Adelinde nog véél meer kans!!
Wat een slecht optreden en echt veel te hoge punten, niet vierkant stil, tot twee keer toe stilvallen in de passage, aanleuningsproblemen in de uitgestrekte stap, heel matig gereden uitgestrekte draf, de galoppirouettes mislukken, de eners niet mooi doorgesprongen, achterwaarts veel te snel en gehaast, dit was een veel te hoge score voor wat er getoond is!
Ik vind het zoooo jammer dat we nu nooit meer kunnen genieten van Totilas zoals hij had KUNNEN zijn als Edward hem was blijven rijden, het ultieme gummiballetje is verdwenen.....
easygoing schreef:horseyfries schreef:Nou, ik ga ook maar eens achter die kaartjes voor Londen aan, want na dit gezien te hebben geef ik Adelinde nog véél meer kans!!
Wat een slecht optreden en echt veel te hoge punten, niet vierkant stil, tot twee keer toe stilvallen in de passage, aanleuningsproblemen in de uitgestrekte stap, heel matig gereden uitgestrekte draf, de galoppirouettes mislukken, de eners niet mooi doorgesprongen, achterwaarts veel te snel en gehaast, dit was een veel te hoge score voor wat er getoond is!
Ik vind het zoooo jammer dat we nu nooit meer kunnen genieten van Totilas zoals hij had KUNNEN zijn als Edward hem was blijven rijden, het ultieme gummiballetje is verdwenen.....
Oei oei ik zou maar heel snel dekking zoeken als ik jouw was
urban_hero schreef:Toen Edward Totilas net op de wedstrijden uitbracht hadden ze dezelfde spanningsfouten! Vergeet niet hoe lang Edward het paard uiteindelijk al kende voordat ze GP startten!
Vind het als basis niet errug slecht, jammer van het stanggebruik maar zeker een goede start om vanuit verder te gaan. En die spanningsfouten zullen we die jongen maar vergeten als je bedenkt dat de hele wereld over zijn schouder hangt om zijn rijkunsten te beoordelen!
Totilas is en blijft speciaal en hopelijk krijgt deze combinatie genoeg tijd om dat weer te laten zien!
easygoing schreef:Dat Totilas nu een "kant en klaar" paard is en dat Edward hem praktisch alles nog moest leren en ervaring op moest laten doen en daarnaast ook nog eens een combinatie moest gaan vormen.
Rath daarin tegen hoeft alleen maar een combinatie te gaan vormen want alle andere factoren zijn allang en breed aanwezig bij Totilas.
En ook Edward kreeg meer en meer druk van bv het publiek te verdragen omdat mensen het spektakel wel keer op keer wilde zien en het liefst steeds een beetje beter. Dus ook Edward moest onder een enorme druk presteren, dat is iets wat veel mensen ook makkelijk vergeten.
Maar goed heb ondertussen het filmpje bekeken en ik moet helaas nog steeds zeggen dat ik het er niet uit vind zien. Ik zie bv vreselijk veel tact en communicatie fouten daarnaast heel veel spanning, slordige afwerking en tegenwerking van Rath. Vond het in dat voorstelfilmpje toen heel veel beter gaan dan nu een paar maanden verder.
Maar het belangrijkste wat ik zie is dat Totilas nu niet meer de "air" heeft, vroeger leek het allemaal vanzelf te gaan en had hij een uitstraling. Maar vind het nu meer dat hij het doet omdat het moet maar niet omdat hij het zelf ook zo graag wil. Ik hoop dat dat gouden draadje nog terug komt en dat meen ik echt.
Ben heel benieuwd wat de scores zullen gaan worden als er flinke concurrentie is.
Weet iemand toevallig wie de juryleden waren?
Adil schreef:Weet je wat, gaan jullie zelf allemaal maar eens lekker op Toot zitten en dat doen wat Rath doet....![]()
Dan heb ik ook wat te lachen![]()