kan iemand deze beul neerschieten!!!
Ik weet ook wel dat ze niet weten wie het is, maar wat een wanhoop moet je hebben als je daar in de buurt woont

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Surion schreef:Volgens mij mag het niet als officieel bewijsmateriaal dienen, maar het idee is misschien al genoeg om hem weg te houden (hoop ik). Verder, moest hij herkent worden door de politie, kunnen ze een klopjacht houden want dan weten ze tenminste in welke richting ze moeten zoeken.
Het zou tevens iets in de aard zijn van een goed verborgen camera, of een laser systeem die signaal geeft als er iets doorgaat. Voor mijn paarden heb ik alles over...
xDenies schreef:Maar klinkt heel stom, maar wie weet is het wel iemand die stiekem mee leest in deze topics .. Jeweet het niet.
(ik zeg niet dat het iemand van bokt is hoor! Maar je kan hier ook als gast meelezen)
LovingSonja schreef:Ik ga de mogelijkheden onderzoeken om een rekening te openen waarop mensen tipgeld kunnen storten.
Ik weet niet of en hoe het kan, daar zijn juridische regels aan verbonden maar mijn moeder werkt in de verzekeringen en wil me helpen bij het uitzoeken welke wegen er bewandeld kunnen worden.
Ik zal de mogelijkheden uit gaan zoeken (heb hier zelf totaal geen ervaring mee) en hou jullie op de hoogte.
Zijn er mensen die tips voor mij hebben?
En mocht dit project van de grond komen (ik ga er heel hard mijn best voor doen) zijn er dan ook mensen die er heil in zien om dit project te steunen?
Ikzelf geloof namelijk niet dat er werkelijk niemand is die weet wie de dader(s) is/zijn.