Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Pauline schreef:De beul van Twente is gepakt nadat een vand e eigenaren zélf actie ondernam.
Kan iemand mij hierover meer vertellen? En dan vooral welke actie de eigenaar ondernomen had?
idinn schreef:@pirouetje .. je kan die staaf beter vervangen voor een zaklamp, dan is het gewoon zelfverdediging als je iemand neerslaat en raak je zelf niet in de problemen
idinn schreef:Bah ik had van Kristien inderdaad al gehoord dat het weer zo ver was .... om te janken gewoon zulk nieuwsAl die onzekerheid, je kan toch ook moeilijk alle paarden in de omgeving binnen zetten. Wie weet wat die dan in zijn hoofd haalt. Als je zoiets voor je lol doet, dan ben je toch ernstig ziek in je hoofd, gewoon levensgevaarlijk voor de omgeving, wat zou zo iemand doen als die op heterdaad betrapt wordt?
Hopelijk komen ze er snel achter wie het is, een beetje rust terug in de omgeving zou voor iedereen toch wel erg prettig zijn.
Ik zou echt geen oog meer dicht durven te doen...
@pirouetje .. je kan die staaf beter vervangen voor een zaklamp, dan is het gewoon zelfverdediging als je iemand neerslaat en raak je zelf niet in de problemen
argohylke schreef:nou ik ben niet gauw bang hoor
ik heb op vecht sport gezeten hij
kom er niet zo makelijk vanaf hoor
mijn dochter op aikido japans vecht sport
ik ben niet alleen of mijn oudste dochter is bij mijn
maar ik heb altijd wat bij mijn
snap je