Shirley_ schreef:Als we ze daarnaartoe brengen zullen ze over tegels met sneeuw moeten. Als het onder het sneeuw glad is, is de kans groot dat ze uitglijden.
Geen ijzers + zout strooien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley_ schreef:Omdat onze paarden thuis staan en we alleen een buitenbak hebben.
Als we ze daarnaartoe brengen zullen ze over tegels met sneeuw moeten. Als het onder het sneeuw glad is, is de kans groot dat ze uitglijden. Daarnaast zijn ze niet de rustigste en zullen ze rennend en vliegend door de bak heen gaan met alle gevolgen van dien.

Shirley_ schreef:Omdat onze paarden thuis staan en we alleen een buitenbak hebben.
Als we ze daarnaartoe brengen zullen ze over tegels met sneeuw moeten. Als het onder het sneeuw glad is, is de kans groot dat ze uitglijden. Daarnaast zijn ze niet de rustigste en zullen ze rennend en vliegend door de bak heen gaan met alle gevolgen van dien.
En je kan natuurlijk zout strooien. 
MamboBeach schreef:Okayik zie die link niet want ik denk dan, op de juiste manier houden en anders slachten.
Dinopino schreef:Blijf erbij....regels zijn niet belangrijk, maar mensen voorlichten wel.
sneeuw is gevaarlijk heb je nooit dat filmpje gezien met die paarden die met sneeuwballen gooien
Gypsy schreef:@Suzanne F. Duur? Is maar net hoe je het bekijkt. Ken iemand die ze altijd buiten heeft staan, ze is 100 euro per maand kwijt aan hooi, dan af en toe natuurlijk nog entingen, ontwormen, een van de twee moet af en toe naar de smid, de ander heeft altijd perfecte hoeven, maar verder niks. Dat noem ik niet duur hoor.
Cer schreef:Het gaat erom dat het paardenbestand best wel heel erg moet inkrimpen om aan deze regels te voldoen. Dat denk ik.
Suzanne F. schreef:Gypsy schreef:@Suzanne F. Duur? Is maar net hoe je het bekijkt. Ken iemand die ze altijd buiten heeft staan, ze is 100 euro per maand kwijt aan hooi, dan af en toe natuurlijk nog entingen, ontwormen, een van de twee moet af en toe naar de smid, de ander heeft altijd perfecte hoeven, maar verder niks. Dat noem ik niet duur hoor.
Nee zo bedoel ik het niet. Doordat pensions allerlei aanpassingen moeten gaan doen wordt het houden van paarden heel duur. Pensions zullen giga investeringen moeten gaan doen en minder paarden kunnen gaan huisvesten. De prijzen gaan dus omhoog.
Suzanne F. schreef:Gypsy schreef:Als het idd duur word zullen al die stad kakkers die een paard voor de heb hebben en er niks mee doen, wel 2 keer nadenken voor ze het echt doen.
Hm ja of de rijke kakkers kunnen dan nog wel paardjes ergens stallen en de gewone gepassioneerde liefhebber niet meer...
Sabine schreef:Ik zou ook geen paard kunnen betalen als ik nog in de Randstad zou wonen.
Cer schreef:Komen jullie wel eens in de randstad??Citaat:Zoveel stallen zonder weides of paddocks zijn er toch niet? (hoop ik dan).

Sabine schreef:Onvoorstelbaar dat er nog steeds mensen zijn die reageren met 'en dan, moeten die stallen die niet aan deze regels kunnen voldoen, gewoon maar weg?'
JA natuurlijk moeten die stallen weg. Als je in de Randstad woont en geen fatsoenlijke huisvesting kunt vinden voor je paard of het geld er niet voor over hebt, neem dan geen paard!
Suzanne F. schreef:Gypsy schreef:Als het idd duur word zullen al die stad kakkers die een paard voor de heb hebben en er niks mee doen, wel 2 keer nadenken voor ze het echt doen.
Hm ja of de rijke kakkers kunnen dan nog wel paardjes ergens stallen en de gewone gepassioneerde liefhebber niet meer...