Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beauty_J schreef:Pfff echt een drama, toen ik het hoorde van de damen vond ik het echt vreselijk! Karin en natalie sterkte met het verlies van je paard!! Vreselijk!! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen, maar de pijn van verdriet is vast erger.
En de auto mocht de trailer trekken,, voor alle onnozele mensen die hier lopen te speculeren!
Beauty_J schreef:Pfff echt een drama, toen ik het hoorde van de damen vond ik het echt vreselijk! Karin en natalie sterkte met het verlies van je paard!! Vreselijk!! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen, maar de pijn van verdriet is vast erger.
En de auto mocht de trailer trekken,, voor alle onnozele mensen die hier lopen te speculeren!
Beauty_J schreef:Als iemand word aangereden op de fiets, vraag je toch ook niet of die fiets wel veilig was!
_Margot_ schreef:Beauty_J schreef:Ongelovelijk, dan heb je ook nog mensen die je een prive bericht gaan sturen, "wat voor auto was het dan wel". Te ziek!
serieus?
Ik zit te wachten op meer informatie op de site, maar het persbericht laat nog even op zich wachten
Angeliekje schreef:Jemig wat een nachtmerrie! Dit is iets waar ik altijd bang voor zal blijven als ik met paard in trailer over de snelweg moet..... Echt kippevel!
Ontzettend veel sterkte gewenst aan alle betrokkenen van dit ongeval.... En ontzettend veel sterkte voor diegene die hun paard verloren is......
En een beetje gissen over wat voor auto ervoor stondBelachelijk!