Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nathalie_v schreef:).
En over dat vrij besteedbaar bedrag.. Toevallig is dit (neem ik aan) niet gecontroleerd.. En ik weet ook absoluut niet hoeveel die jukebox heeft gekost. Maar ik vind het wel absurd dat er op deze manier misbruik van word gemaakt..
....
chevax schreef:inamulder: het is heel fijn dat jouw zoon dat kan, maar dat wil niet zeggen dat dat daarom ook voor andere kinderen geldt. Er zijn namelijk zat kinderen die niet in het reguliere verenigingsleven mee kunnen. En er zullen best mensen zijn die misbruik (proberen) te maken van een PGB. Maar een PGB aanvragen is echt geen kleinigheid en dat moet goed onderbouwd worden.
inamulder schreef:chevax schreef:inamulder: het is heel fijn dat jouw zoon dat kan, maar dat wil niet zeggen dat dat daarom ook voor andere kinderen geldt. Er zijn namelijk zat kinderen die niet in het reguliere verenigingsleven mee kunnen. En er zullen best mensen zijn die misbruik (proberen) te maken van een PGB. Maar een PGB aanvragen is echt geen kleinigheid en dat moet goed onderbouwd worden.
Helaas ken ik die wel en meer dan 1..........
Anders had ik ook niet gereageerd op deze topic.
Bij onze zoon gaat het ook niet vanzelf hoor. Maar wij steunen en helpen hem volop.
Dat mis ik tegenwoordig bij veel ouders, de inzet om juist mee te gaan naar die vereniging enz. enz.
Ik zeg niet bij alle ouders, maar het werk, sportschool, hobby gaan wel vaak voor het kind wat nu net dat extra steuntje in de rug nodig heeft. Hoe vaak worden kinderen niet afgezet en later opgehaald bij een sportvereniging, zonder enige betrokkenheid van die ouders. Ik ken ze volop hoor. Niet die broodnodige steun en tijd willen investeren in het kind...treurig maar wel waar.
inamulder schreef:ponylies schreef:ja je hebt helaas altijd mensen die er een slaatje uit willen slaan ja maar ja waar zijn die dan niet?
Een keurmerk en verplichte vermelding van opleiding zou veel misverstanden voorkomen, maar een uurtarief van € 65,-.......
is naar mijn mening veelste duur.........