Uitsluiting Adelinde en Parzival op WEG mogelijk onterecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:59

Vudress schreef:
Lovely schreef:
Reputatiemanagement kun je dat noemen en dat doet ze goed.

:)) Reputatiemanagement? Haha, dat werkt net even wat anders. Meestal ben je dan heel goed bereikbaar voor commentaar.

Dat is ze toch meestal ook. Het gaat erom dat ze dit niet zelf aangeslingerd heeft, maar dat dat voor haar wordt gedaan. Het is best een slimme manier om dit aan te pakken, maar ik begrijp best dat dit niet voor iedereen logisch klinkt.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 08:29

smeetjoew schreef:
Bekijk dan ook even deze foto. Het gaat om dit miniscule wondje.

http://www.chio.nl/uploadedImages/Fotos ... Tong01.jpg

Ja, dat is achteraf. Op dat moment vond de jury het nodig om combinatie uit te sluiten en terecht. Het is zuur voor Adelinde en voor Nederland, dat zo een idioot klein wondje zo een grote impact heeft. Maar de jury op dat moment heeft beslist over het welzijn. En Parzival laten doorrijden met die bloedende mond zou toch helemaal van de zotte zijn.
Zoals ik al gezegd heb, als Adelinde en haar entourage gedurende de wedstrijd met hun protest waren gekomen, dan denk ik dat er nog heel veel mogelijk was geweest, maar zoveel maanden na datum, nee sorry, dat vind ik niet gepast. Dat ze er nu over nadenken om één en ander te veranderen in het reglement juich ik alleen maar toe, maar de dressuurjury van de WEG incapabel en dom en dit en dat noemen omdat Adelinde is uitgesloten vind ik alleen maar jammer.

easygoing

Re: Uitsluiting Adelinde en Parzival op WEG mogelijk onterecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 09:29

Het gaat er niet echt om wie er uitgesloten is het gaat erom dat dus echt helemaal niemand daar weet hoe de regels in elkaar zitten. Dan heb ik het over de jury, de officials, Sjef, Adelinde, iedereen rondom Adelinde en de organisatie. Ben alleen wel van mening dat de hoofdverantwoording op dat moment bij de organisatie lag, zij hadden nog in kunnen en mogen grijpen toen bleek dat het om een miniscuul bijtwondje op de tong ging. Maar ook de FEI zelf heeft nooit iets van zich laten horen en dat is mijn inziens ook not done. Fouten kunnen gemaakt worden en dat is helemaal niet erg maar fouten moeten ook ingezien en erkend worden.