PVV: 'Allochtone konikpaarden moeten terug naar Polen'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:48

IndianLady schreef:
EllaBellaah schreef:
Ja stel je voor dat de allochtone paarden nog eens problemen veroorzaken in de samenleving van onze nederlandse paarden!
Belachelijk zeg :n

Ja joh, wist je dat nog niet? Ze scholen samen, doen aan vandalisme en discrimeren :j

:+

Haha. :')
Nou de politie kan dr ook wat van hoor! Laatst op Alkmaar station, komen ze aanlopen met zijn 8'en en gaan hangen bij het station :').

erg jammer als ze weg moeten.
Opzich is het 'stukje' land wel te klein.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:51

randalinpony schreef:
Ach ja ik begin steeds meer te geloven dat om kandidaat voor de PVV te mogen worden, je moet aantonen dat je het PVV Verkiezingsprogramma voor Verstandelijk Gehandicapten helemaal zelf kan lezen. :D

http://www.patriciavanderkammen.nl/Verk ... erking.pdf

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaap me op!!! _O- _O- _O- _O- _O- _O-

pien_2010

Re: PVV: 'Allochtone konikpaarden moeten terug naar Polen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:53

O jé, ik heb Franse Pyrenees berg paarden. Ze zijn dus ook allochtoon ook al is er eentje in NL geboren. Tegen niemand zeggen hé...........want dan moeten ze het land uit..........

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:54

Ik las de titel en verwachtte een geintopic van een bokker met inspiratie n.a.v. de opkomende verkiezingen voor de eerste kamer... Maar nee hoor, de PVV heeft weer een nieuw (allochtoon) "stokpaardje"... OMG! :')

Miszy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:55

*heeft tranen in haar ogen van het lachen* :')

Tsjah dan moet ik mijn oldenburger ook maar vast weer terug sturen naar duitsland. :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:57

magriet schreef:
Echt weer een PVV actie. ben benieuwd wanneer de kogel komt. Pim Fortuin was ook zo en die heeft ook de kogel gekregen. Zal me niks verbazen dat dit weer gebeurd

Nee, Pim Fortuin is neergeschoten door een dierenactivist ;)

De enige die ik me zo kan herinneren, die een kogel heeft gekregen vanwege rassendiscriminatie was Theo van Gogh..

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:00

_O- _O- Geweldig dit +:)+ ! Stel voor gelijk alle turkse tortel duifjes af te laten voeren, en dan nog niet te spreken over alle Canadese ganzen die hier met duizenden tegelijk in de polder overwinteren, dat kan echt niet!! Eruit ermee, niks niet Millingerwaard ruimte voor de rivier en de gans, niks nie Duitse foto toeristen op de dijk, ruimte voor de Hollandse mus en merel! Russische hamster van de oudste hier thuis, terug naar Siberie pronto! Nederland voor de Nederlanders, en krijg ik gelijk eens rust hier thuis, hubbie weg, kids weg, hamster weg, brilliant plan!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:06

O ja, neem dan gelijk de nijlganzen mee terug naar Egypte. Want die jagen al onze eigen ganzen weg zo agressief zijn die en daar zou ik wel van af willen. Helaas gebeurd daar niets mee en eigenlijk is dat al te laat.

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:06

Alsof die paarden op eigen houtje illegaal de grens zijn overgekuierd.
Volgens mij denkt die man dat het 1 april is of zo.

Geen geïmporteerde dieren meer in de natuur. Kom op zeg...
Bovendien liepen veel van de voorouders van die beesten hier vroeger ook rond.
Laatst bijgewerkt door shetjessweet op 18-02-11 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:07

Vergeet niet dat die verrekte Polen hun Koninkjes als dekmantel gebruiken! :+

Mooi, met de volgende verkiezing zijn we misschien wat verstandiger met stemmen :))

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:09

whaha er zullen heel wat vogels wat minder vrolijk fluiten, we zetten ze allemaal het land uit! Al die trekvogels, ganzen enzo weg ermee! _O-

Jitske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:11

Dan kan onze labrador terug naar New Found Land _O- Echt, ergens is iets vrrrrreeeeeeselijk mis gegaan in deze samenleving. O ja, ik weet het al! De geboorte van Geert Wilders :+ Daardoor is al een groot deel van de bevolking gehersenspoelt.

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:13

Jitske87 schreef:
Dan kan onze labrador terug naar New Found Land _O- Echt, ergens is iets vrrrrreeeeeeselijk mis gegaan in deze samenleving. O ja, ik weet het al! De geboorte van Geert Wilders :+ Daardoor is al een groot deel van de bevolking gehersenspoelt.

Jouw Labrador loopt niet in het wild rond. Meneer wil geen import meer in de Gelderse natuur. Hij heeft het dus niet over huis-tuin-en-keuken-dieren. Anyway, het blijft een absurt plan. :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:14

Ik hoop dat iedereen snapt dat dit natuurlijk een gigantische publiciteitsstunt is := :+

sophiesoley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:27

Het slaat in ieder geval nergens op,

hier zouden we weinig overhouden,
alleen de 2 texelaarschapen en een kip :+

Als ze zo gaan praten kunnen we ook maar beter meteen het import eten aan de kant zetten,
dus dag bananen, paprika's en pepers...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:30

Eddy_Rocks schreef:
Ik hoop dat iedereen snapt dat dit natuurlijk een gigantische publiciteitsstunt is := :+

Voor wie? Ik neem aan voor de andere partijen die dingen roepen die iets minder absurd zijn? De PVV, of althans meneer Wullink, maakt zichzelf nu wel echt onsterfelijk belachelijk met die uitspraak...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:36

Te triest voor woorden is dit gewoon. Alleen die titel al maakt het zo fout! Laten we maar gelijk een koepel om Nederland heen bouwen.
Anders ademen we misschien wel duitse/engelse/turkse/arabische/etc. lucht. :')

cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:38

Nou ik zal je vertellen dat ze hier een enorm stuk dennenbos hebben gekapt op de veluwe want alles moest weg, het waren namelijk uitheemse soorten zoals douglassparren, oostenrijkse en grove dennen en die horen hier niet volgens natuurmonumenten. Dus nu is het 1 grote kale vlakte. In de toekomst moeten er eiken en berken komen die hier van oorsprong groeiden. Dus er worden niet alleen dieren maar ook bomen
rondgesjouwd. :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:40

Pluizebolpum schreef:
Eddy_Rocks schreef:

Voor wie? Ik neem aan voor de andere partijen die dingen roepen die iets minder absurd zijn? De PVV, of althans meneer Wullink, maakt zichzelf nu wel echt onsterfelijk belachelijk met die uitspraak...

De PVV doet er alles aan om maar de aandacht te komen. Met provoceren krijgen ze aandacht. Net of ze daar echt alle buitelandse dieren weg willen hebben :+

Ik geloof er in ieder geval geen barst van

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:41

O jee, nu wat? Paard en ik zijn allebei buitenlanders . . . maar wij komen niet uit hetzelfde land. Moeten wij dan samen helemaal anders heen? of juist uit elkaar en ieder 'terug' naar z'n/haar eigen land? Baaahhhhh. Ben dit vreemdelingen obsessie zoooooo zat. :?

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:42

Das mooi. Ik heb een tinker, die moet dus terug naar Ierland. Een kruising Arabier/welsh... uhmm? opdelen dan maar. De falabella moet maar terug naar Argentinie en de kruising Shet en Ijs gooien we dan maar op een eiland wat daar tussenin ligt.. hmmm lijkt mij een saai bestaan.

Lijkt mij een beter idee als Wilders teruggaat naar het land van kappers zonder smaak.

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:46

Ach alle allochtone paarden een verblijfvergunning, ik vind het zo raar nog niet kan een begrotingstekort oplossen :)* :')

Dit kun je toch niet serieus meer nemen := := :=
De tranen lopen over mijn wangen van het lachen want dit is echt gewoon :x

*is blij dat ze een KWPN-er heeft, maar die voert wel veel duits bloed dus ik hoop dat dat geen problemen oplevert :+ *

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:54

Nou hij moet ze tenminste een kans geven om een inburgeringscursus te doen. Dit is wat drastisch.

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:59

equitation schreef:
Nou hij moet ze tenminste een kans geven om een inburgeringscursus te doen. Dit is wat drastisch.

Maar een inburgeringscursus moeten ze eigenlijk al in het land van herkomst gedaan hebben dus eerst terugsturen, dan inburgeren en alsnog een VTV geven :')

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 21:04

Laten we alleen nog maar groningers, nederlands trekpaard en gelderlander gaan houden. sport-kwpn'ers hebben vrijwel altijd ook nog duits bloed dus die moeten oprotten.

En koeien. De FH (dus niet HF, holstein-friesian), de MRIJ en nog een paar vergelijkbare dubbeldoelkoeien.