Scubadoo schreef:Dit wordt zo langzaamaan wel een handig topic voor potentiële inbrekers...
Daar zit ik net aan te denken ja. Het zou goed kunnen dat die gasten ook informatie van Bokt halen, dus ik zou niet teveel gaan
spuien hier....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gangster schreef:Is er niet een mogelijkheid bij veel concoursen om de wagens te controleren?
Meestal staat er wel iemand die het (verkeer) regelt waar de trailers staan.
Zulke hoeveelheden moet op gaan vallen, en vaak is niet 1 zadel weg maar meerdere op 1 concours.
Als iemand geen paard bijheeft maar meerdere zadels, dan aanhouden en even via de omroep laten weten of iemand zijn zadel mist.
Misschien een oplossing?
angy schreef:Bij twee stalgenootjes zijn de zadels gestolen uit de zadelkast van de trailer terwijl ze op wedstrijd waren. Eerste bij bij de Manege de 4 Hoeven in Leusden overdag (30-1-2011) en de tweede s'avonds bij manege Kraay Nijkerkeveen (13-2-2011). Rondom Amersfoort zijn ze dus ook actief.
mar_fay schreef:bah![]()
enig idee of er ook bepaalde gebieden zijn waar (veel) gestolen wordt?
Tammy_ schreef:Solvej schreef:Gelukkig hebben we een erg gevaarlijke hond op de hof die voor elke schijt aanslaat en ook bijt als het moet. Hier in de regio hoor je het namelijk ook regelmatig!
die hadden wij ook, die is een stuk vlees met narcosemiddel toegeworpen en die was de volgende middag nog steeds buiten westen!![]()
sloten vertrouw ik ook niet op, hangsloten worden zo doorgeknipt, discus sloten zijn lastiger, maar daarbij worden gewoon de kastdeuren/slot ophanging doorgezaagd/open gebroken.