Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SheeNegro schreef:Vangen die handel en uitzetten in australië! Zijn ze van de konijnen af
Ik krijg er al spontaan nachtmerries van.. Ik zie hier al bloeddorstige wolven rondlopen langs mijn raam met bloedrode ogen, gele ontblote tanden en heen en weer aant lopen wachtend op hun kans..
Appy_Powerr schreef:Onzin?? Het is op het nieuws geweest dat er roggen op dat moment gedood werden...
http://vrouw.blog.nl/tv/2006/09/12/fans ... teve_irwin
M_D_H schreef:ze hebben honger :S
iedereen die honger heeft doet dingen die niet normaal zijn...
ze mogen dan wel bang voor mensen zijn... maar als ze honger hebben is een mens net zo goed vlees
en natuurlijk is een roedel van 400 wolven niet normaal, maar tsjah, er gebeuren wel meer abnormale dingen als dieren honger hebben
Citaat:Vladimir Bologov, zoologist and wolf preservation enthusiast, believes the problem may be exaggerated to look more urgent than it actually is.
“Such position is normal for hunters who want to get extra financing on the pretext of fighting against wolves. Helicopters are expensive; any flying one is a thrill many people want to experience,” he commented for RT.
M_D_H schreef:ze hebben honger :S
ze mogen dan wel bang voor mensen zijn... maar als ze honger hebben is een mens net zo goed vlees
en natuurlijk is een roedel van 400 wolven niet normaal, maar tsjah, er gebeuren wel meer abnormale dingen als dieren honger hebben
tamary schreef:M_D_H schreef:ze hebben honger :S
Als ik zo de foto's bekijk zie ik nu niet echt magere dieren.
Trice schreef:SheeNegro schreef:Vangen die handel en uitzetten in australië! Zijn ze van de konijnen af
Ik krijg er al spontaan nachtmerries van.. Ik zie hier al bloeddorstige wolven rondlopen langs mijn raam met bloedrode ogen, gele ontblote tanden en heen en weer aant lopen wachtend op hun kans..
hihi, vooral doen!
Gaat de populatie kangaroes en walibi's er ook meteen aan. En met een beetje geluk wordt ook de koala niet gespaard.
Dat er een konijnenplaag is, is trouwens gewoon door een niet zo slimme boer gekomen.
Dus de mens heeft er zelf invloed in gehad.
.
GamblersCup schreef:Sassy4barrel schreef:Daarom verzinnen ze dit soort verhalen om de wolven
te kunnen af te slachten !
Grote onzin natuurlijk
Bravura schreef:In deze link nog een artikel er over en onderaan een filmpje van de russische politie die ineens een verkeerscontrole moest stoppen vanwege een roedel wolven. http://www.unexplainable.net/Simply-Une ... -War.shtml
'Super pack' of 400 wolves terrorise remote Russian town after killing 30 horses in just four days : http://www.dailymail.co.uk/news/article ... llage.html
RhealLover schreef:GamblersCup schreef:Grote onzin natuurlijk
Gebaseerd op wat?? Ooit met wolven gewerkt? Ooit feiten naast elkaar gelegd? Het is geen onzin dat media en overheid dit verzonnen hebben.
Wat feiten betreft het artikel
1 - wolven zullen nooit massaal een grote roedel vormen, en 400 wolven bij elkaar, denk toch echt dat ze het te druk zullen hebben met elkaar afslachten dan achter vee aan te jagen
2 - een alpha heeft het al zwaar zat met een roedel van 14 wolven, en kan nimmer nooit zon grote groep alleen aansturen
3 - ALS er 400 wolven zouden zijn, waarom zijn ze dan onvindbaar in die grote getallen? Er zijn geen keiharde bewijzen in beeld materiaal oid en ze vangen zo nu en dan her en der een wolf.
4 - ALS er 400 wolven achter het vee aan zouden gaan vindt ik het knap dat er MAAR iets meer dan 30 van de 7000 paarden zijn gepakt. En dat zou niet kloppen met de rangorde van een roedel
Het gehele verhaal wankelt aan alle kanten gebaseerd op meerdere feiten, ook biologen zullen dit als een uit de duim gezogen verhaal zien en een slap excuus om toch te mogen jagen.
@M_D_H wat maak jij er een drama van zeghoe oud ben je, zeker ook te lui om internet af te struinen naar de feiten over wolven.....
Sassy4barrel schreef:Realover hoeft t niet op te zoeken want schijnbaar weet ze al veel over het gedrag van wolven.
Ik denk dat ze bedoeld dat jij conclusies trekt over wolven die regelrecht tegen hun natuurlijke instinct en gedrag in gaan !
Die video van de wolven en de politieman zijn wel dichtbij maar je ziet ze ook vrolijk verder rennen en dat zijn er hooguit 15 geen 400
M_D_H schreef:Sassy4barrel schreef:Realover hoeft t niet op te zoeken want schijnbaar weet ze al veel over het gedrag van wolven.
Ik denk dat ze bedoeld dat jij conclusies trekt over wolven die regelrecht tegen hun natuurlijke instinct en gedrag in gaan !
Die video van de wolven en de politieman zijn wel dichtbij maar je ziet ze ook vrolijk verder rennen en dat zijn er hooguit 15 geen 400
ik trek geen conclusies, nooit gedaan ook overgens, ik zeg alleen dat jullie neit van een afstand van over de duizende kilometers kunnen oordelen wat daar wel en niet echt gebeurd...
overgens is ze wel te lui om iets op te zoeken als ze mij nog naar mijn leeftijd vraagt
gesus, lezen is zo moeilijk voor de meeste mensen hier
M_D_H schreef:dan nog vind ik dat je niet zo maar kunt oordelen...
jullie oordelen zonder dat je daar uberhaubt geweest bent, zonder dat je uberhaubt weet wat er daar gebeurd etc...
jullie zijn overtuigd van je eigen gelijk, vinden dat de mens zich niet superieur op moet stellen tegen over een dier...
terwijl jullie nu in feite precies het zelfde doen...
JoSav schreef:Ik heb nog even wat Russische websites erop nageslagen.
Om nog even in te haken op het jagen op wolven in Rusland; de periode van wolvenjacht is jaarrond, maar de januari en februarimaand zijn algemeen de 'beste' maand voor de jacht. Traditioneel werd dit met Barzois (Russische wolfshonden) gedaan.
In Rusland is het een effectieve manier om de wolvenpopulatie in bedwang te houden. De jacht wordt tegenwoordig wanneer nodig met helikopters gedaan omdat zij dit de meest effectieve en humane methode vinden. .
M_D_H schreef:ik zeg ook niet dat jullie zo maar moeten geloven...
ik geloof het zelf ook niet voor de volle 100%
maar waarom maar meteen bleren dat het de jagers zijn die dit beweren omdat ze graag alles afschieten...
dat is zo'n onzin...
en ja, daar stellen jullie je superieur tegen over!