Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meart schreef:..mij valt wel op dat die ruiter op de uitgemergelde schimmel nogal weldoorvoed uitziet.......
Wiske_ schreef:Ik ben in oktober in Egypte geweest. Ik verbaas me dan ook helemaal niet over de protesten die er zijn.
Het land is zo'n zooitje, overal ligt afval en gebouwen staan op instorten of worden helemaal niet afgebouwd.
Het is vreselijk voor de dieren en de mensen, maar die dieren zijn niet zo mager geworden van 2 weken protest maar van jarenlange ondervoeding. En dit is de druppel.
Ik hoop dat als er een nieuwe regering komt ze zich gaan in gaan zetten voor mens en dier. En niet alleen voor zichzelf.
SofieHavan schreef:Even ter info, gebouwen worden niet afgewerkt omdat vanaf het moment dat ze 'afgewerkt' zijn de mensen belastingen moeten betalen. Zolang de betonpalen met ijzer nog het dak staan, zijn ze geen belasting verschuldigd.
Monster_tos schreef:Dat snap ik echt niet ???? Je neemt dan het grootste gedeelte van de bevolking hun inkomsten weg, waardoor het straks geen paarden en ezels zijn die dood op de straat liggen maar kinderen!
Ik vind het absoluut vreselijk wat er met die dieren gebeurt. Maar massaal euthaniseren is pas dweilen met de kraan open. Bevolking word nog armer, waardoor er nog slechter voor de overgebleven dieren kan worden gezocht.
Deze mensen hebben kennis nodig. Kennis om te leren hoe ze voor een dier moeten zorgen. Hoogst waarschijnlijk is dat te laat voor deze dieren, maar niet voor de generatie die daarna komt.
kissmeB schreef:er wordt wel de hele tijd gezegd:arme paarden..wie gaat er nog opzitten enzzz
maar die kamelen dan?de kamelen zijn net zo zielig en wedden dat we daar wel op gaan?
die mensen daar hebben ook niets om van te leven,als ze nog een beetje geld kunnen sprokkelen door toeristen op hun paard of kameel te laten rijden tuurlijk doen ze dat!zou je dat zelf niet doen als je helemaal niets hebt?!
oakforest schreef:Juangi schreef:Jemig!Laat dan de dieren los zodat ze nog tenminste zelf kunnen proberen voedsel te vinden.....
Helemaal mee eens! Maar ja.. to late
We leven echt in een rare wereld
moreno_ schreef:Het is een vreselijke dood voor een herbivoor om van de honger te sterven...
Maar levend hebben ze het daar ook super slecht..
En toeristen houden dat alleen maar in stand door er aan mee te doen en erop te gaan zitten..
Miss klinkt het hard.. maar is het beter voor deze paarden dat ze er niet meer zijn.. en uit hun lijden verlost zijn..Tuurlijk zou ook ik willen dat dit niet gebeurde..maarjah het is zo... en dan zie ik liever een paard uit zn lijden .. dan veel te dun en schuurplekken door verkeerde zadels enz.. met veel te zware toeristen erop...krijgen slaag geen voedsel ..geen water,, enz enz.. wil niet iedereen over 1 kam scheren er zijn ook mensen die wel goed voor hun dieren zijn..
moreno_ schreef:Janine... je kan als toerist eerst chekken tot je n paard gevonden hebt die er wel goed uitziet.. en geen wonden heeft... ook niet onder zn zadeltje... en dan op die gaan zitten als je dat egt wilt... zodat andere mensen zien dat toeristen alleen op goed verzorgde paarden gaan .. en dus beter voor hun dieren gaan zorgen...mensen moeten zelf veranderen