Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avalon_ schreef:En we hebben voorpaginanieuws! Ik weet niet of foto's hier van op bokt mogen worden geplaatst, maar ze staan in ieder geval zichtbaar op poetsplaats.
Avalon_ schreef:media, ons enige wapen in deze strijd. Er zijn al veel verschillende die er aandacht aan besteden en die dat gaan doen. Iemand van pp die ze hier kan plaatsen? Zit op mijn mobiel.
Mysa probeer ook fotos te maken en ervoor te zorgen dat het bekend wordt!
poetsplaats schreef:http://www1.omropfryslan.nl/
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Nu al op de site, morgen in de uitzending
poetsplaats schreef:http://www.lc.nl/friesland/regio/articl ... d-De-Falom
Zo dan, de Leeuwarder Courant ook door de bocht.
mysa schreef:Heb door jullie actie idd wat ideeën opgedaan. Momenteel is de situatie iets minder erg dan die was, voornamelijk omdat er nu veel minder paarden staan. Eerst veertig ofzo, nu denk ik zo'n twintig.
EstherHegt schreef:maXcomX schreef:Onzin is eerder de wereld in, dan uit.
Als een groepje ter plaatste al jaren schreeuwt om hulp en niet gehoord wordt, dan moeten anderen gewoon mee kunnen schreeuwen net zo lang tot het gehoord wordt en er passende maatregelen komen, Wat het probleem is dat er nu al en jaar of 20 over een welszijnswet wordt gesteggeld,
De wet die in maart volgend jaar zijn 20ste verjaardag alweer mag gaan vieren en die nog steeds niet af is, die door de voorlaatste minister op briljante wijze ineens door de sector moest worden ingevuld, je weet wel de beroemde sectorraad paarden die geheel ondemocratisch gekozen is, en ons allemaal als paardenhouders vertegenwoordigd, terwijl de DB ook van de geweldige plannen heeft.
Prachtig die raamwetten, ooit bedacht omdat je dan zonder verdere volksraadpleging sneller kon inspelen dan bij een wet die wel zowel strafbaarheid, uitvoering en strafoplegging in zich verwerkt heeft.
Jaar na jaar zijn er vragen over gesteld, zijn burgers en opsporingsambtenaren hopeloos geraakt, want je kunt er nu niets mee voor het echt te laat is.
Niet raar als je niets kunt dat burgers gaan dreigen het recht dan zelf maar te gaan uitvoeren, het zou gewoon niet moeten hoeven,