Anky van Grunsven koopt Grand Prix paard Upido C-TL

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:20

een ferro <3 , erg leuk dier, ( alhoewel ik persoonlijk zijn achterhand zwakjes vind lijken vergeleken met zijn "front", maar dat zal wel aan mij liggen :+ )
maar ik hoop dat anky veel plezier aan dit paard gaat hebben. :)

ik wil ook wel zon buitenbaan :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:20

Adil18 schreef:
sarabande schreef:
Er zijn een paar significante verschillen
A Is dit een in Nederland gefokt paard

Toot is toch ook in Nederland gefokt :? (met hoofdzakelijk Duits bloed... }> )

Citaat:
B is dit geen driedubbele wereldkamioen

Daar gaat het me niet om, zie reactie van me hierboven. Sommige bokkers vonden dat Schockemöhle Totilas niet had moeten kopen uit "respect" voor Gal (hahahahahaahahahahaahahahahaah, als ik dit zo lees wordt ik er nog helemaal melig bij :+ :Y) ). Had Anky dan maar niet op dit paard moeten bieden uit respect voor die Spanjaard?

Er wordt een Nederlands gefokt paard naar Nederland gehaald dat lijkt me nog al wat anders dan een Nederlands gefokt paard naar Duitsland en dat gezeur over Duits bloed :O, het fokgebied bepaald de afkomst.

En de rest, hier had niemand nog ooit van gehoord en over de combinatie Gal/Totilas sprak de hele hippische wereld.
Je verliest het perspectief een beetje :(:)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:23

sarabande schreef:
Er wordt een Nederlands gefokt paard naar Nederland gehaald dat lijkt me nog al wat anders dan een Nederlands gefokt paard naar Duitsland en dat gezeur over Duits bloed :O, het fokgebied bepaald de afkomst.

En de rest, hier had niemand nog ooit van gehoord en over de combinatie Gal/Totilas sprak de hele hippische wereld.
Je verliest het perspectief een beetje :(:)

Hey, ik respecteer jouw mening, respecteer dan ook de mijne en laat gedachtes over mij of over mijn denken achterwege, wil je? >;)

Ik zet alleen maar even een kritische noot, en ik heb daar recht op, net zoals jij het recht hebt omdat onzin te vinden. Maar zoals ik op de vorige pagina aangaf: Ik heb mijn zegje gedaan, gezegd wat ik er van denk en vind, en daarmee is voor mij de kous ook af :)

vanessakusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:24

Ik zag de foto op de hoofdpagina en dacht.. mmm maar toen t fimpje.. Dat gaat vast wat worden!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:24

Nou ja Adil jij vind is andere toch huichelaars?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:26

easygoing schreef:

Nee hoor, heb dat nergens gezegd...Vind alleen het gedoe (negatieve artikelen over verkoop Totilas maar positief wanneer Anky een paard uit het buitenland koopt) huichelachtig. Maar ik heb nooit een persoon of meerdere aangesproken.... :n

Oke, toch wel, Anky, en daar blijf ik ook bij :D
Laatst bijgewerkt door Adil op 19-01-11 20:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:26

Paarden worden nu eenmaal overal heen verkocht, tsjongejonge..
Ik vind het supernieuws dat Anky weer een GP lopende opvolger heeft, anders gaat t er niet heel best uitzien voor ons team. Eerst maar aankijken hoe het gaat natuurlijk,maar ik ben blij om te lezen dat Anky er naast Salinero een ander paard bij heeft en hopelijk serieus kan meestrijden om een plek.

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:27

Waaauww gaaf paard hoor :wow: :~

Dit lijkt me een spannende wedstrijd:
Anky - Upido
Adelinde - Parcival
Edward - Sister de jeu
Rath - Totilas
...
...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:29

Adil18 schreef:
easygoing schreef:

Nee hoor, heb dat nergens gezegd...Vind alleen het gedoe (negatieve artikelen over verkoop Totilas maar positief wanneer Anky een paard uit het buitenland koopt) huichelachtig. Maar ik heb nooit een persoon of meerdere aangesproken.... :n

Nou dat heb je idd slim gedaan maar tussen de regels door is het heel duidelijk wat je er werkelijk mee bedoelde. Sterker nog je noemt het niet 1 keer maar meerdere keren.

Prima hou jij over het gebeuren denkt hoor maar als iemand dan tegen je ingaat en iets zegt wat in mijn ogen echt niet beneden de gordel is dan mag dat niet. Kom op.

easygoing

Re: Anky van Grunsven koopt Grand Prix paard Upido C-TL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:31

Hoe zit het eigenlijk met ruiters die meerdere paarden grand prix hebben lopen, mogen die dan ook meerdere paarden op hetzelfde concours uitbrengen zoals bv de OS?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:32

Wat een groot en stevig dier zeg! *D
Ben erg benieuwd hoe Anky er met hem uit ziet..! :)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:32

easygoing schreef:
Nou dat heb je idd slim gedaan maar tussen de regels door is het heel duidelijk wat je er werkelijk mee bedoelde. Sterker nog je noemt het niet 1 keer maar meerdere keren.

Ja, ik noem het twee keer :roll: En tussen de regels lezen is subjectief en van de interpretatie afhangend, dus wat jij denkt hoeft helemaal niet mijn bedoeling te zijn :)*

easygoing schreef:
Prima hou jij over het gebeuren denkt hoor maar als iemand dan tegen je ingaat en iets zegt wat in mijn ogen echt niet beneden de gordel is dan mag dat niet. Kom op.

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar je hoeft dan niet te zeggen dat iemand zijn perspectieven verliest, dat is helemaal nergens voor nodig en dat doe ik ook niet. En dat jij vind dat dat wel kan, hoeft niet te zeggen dat ik dat vind...En de post was wel aan mij gericht ;)

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:34

Wat een boel paard zeg.
Lopen kan ie, dat is duidelijk. Ben benieuwd of ze hem op tijd klaar krijgt voor 2012. Hoop het wel.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:36

Ja klopt Adil maar zoals ik al zei waren jouw posts ook duidelijk aan een aantal mensen hier gericht.
Daarom zei ik ook dat dat erg slim van je is want niemand die je erop pakken kan.
Maar goed genoeg offtopic nu weer.

Beeeeeeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:37

Weet iemand trouwens waarom Anky tegenwoordig zo geheimzinnig doet over het feit dat ze mede-eigenaar is. Equestrian International BV is gewoon een BV van haar en/of Sjef, ik snap niet waarom ze dat niet gewoon melden. Daar deden ze bij de verkoop van PB ook al zo moeilijk over.

mimeslosydy

leuk voor d'r, wat een machtig paard!

Attitude

Getup schreef:
Paarden worden nu eenmaal overal heen verkocht, tsjongejonge..
Ik vind het supernieuws dat Anky weer een GP lopende opvolger heeft, anders gaat t er niet heel best uitzien voor ons team. Eerst maar aankijken hoe het gaat natuurlijk,maar ik ben blij om te lezen dat Anky er naast Salinero een ander paard bij heeft en hopelijk serieus kan meestrijden om een plek.

Precies, Imke zoekt ook nog een opvolger voor Sunrise.
Dus dat Anky nu een nieuwe troef heeft is alleen maar goed voor het Nederlandse team.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:38

Wat leuk voor d'r! erg gaaf paard. Hoop dat we er nog veel van zullen horen!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:38

easygoing schreef:
Ja klopt Adil maar zoals ik al zei waren jouw posts ook duidelijk aan een aantal mensen hier gericht.
Daarom zei ik ook dat dat erg slim van je is want niemand die je erop pakken kan.
Maar goed genoeg offtopic nu weer.

Euh, nou doe je het al weer...JIJ DENKT dat de post naar een aantal bokkers toe was, maar dat is dus gewoon niet zo :?

En zo slim ben ik niet, als ik slim zou zijn had ik hier niet gereageerd, maar ik kon het weer niet laten :')

Nou, je hebt gelijk, laten weer ontopic gaan :)

lovetsjitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:41

Mooi paardje zeg! <3

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:41

Moderatoropmerking:
Dit nieuwsbericht gaat over Upido en niet over Totilas, graag on topic blijven. Verder wil ik jullie vragen om met argumenten op de inhoud van een bericht te reageren en niet op de persoon. Oneliner zoals alleen een smiley worden zonder verder bericht verwijderd. Bedankt alvast.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:44

Weer goed nieuws voor Nederland.
Fijn om te horen dat ze ook naar de olympische spelen wil.
Het voelt op de 1 of andere manier toch wat vertrouwder
hoe dan ook als anky mee rijd in het dressuur team.

Mooi paard om te zien!

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:49

Yeaahh!!! wat tof eindelijk weer een ferro *\o/* *\o/* *\o/*
echt super dat anky weer back in bussiness is :D!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:59

Beeeeeeeeh schreef:
Weet iemand trouwens waarom Anky tegenwoordig zo geheimzinnig doet over het feit dat ze mede-eigenaar is. Equestrian International BV is gewoon een BV van haar en/of Sjef, ik snap niet waarom ze dat niet gewoon melden. Daar deden ze bij de verkoop van PB ook al zo moeilijk over.

Geheimzinnig?
Een BV is inderdaad een BV.
Dat het een BV van Anky en Sjef is, doet er dan toch niet toe? Het paard is daarmee in gedeeld eigendom met hun BV, niet met Anky en Sjef...

Wat dacht je van promoten van de BV????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:05

*kwijlt toetsenbord vol*

Zo, dat is een mooi beestje.
Ben benieuwd wat deze combi gaat doen :j !!