maar ik hoop dat anky veel plezier aan dit paard gaat hebben.

ik wil ook wel zon buitenbaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adil18 schreef:sarabande schreef:Er zijn een paar significante verschillen
A Is dit een in Nederland gefokt paard
Toot is toch ook in Nederland gefokt(met hoofdzakelijk Duits bloed...
)
Citaat:B is dit geen driedubbele wereldkamioen
Daar gaat het me niet om, zie reactie van me hierboven. Sommige bokkers vonden dat Schockemöhle Totilas niet had moeten kopen uit "respect" voor Gal (hahahahahaahahahahaahahahahaah, als ik dit zo lees wordt ik er nog helemaal melig bij![]()
). Had Anky dan maar niet op dit paard moeten bieden uit respect voor die Spanjaard?
sarabande schreef:Er wordt een Nederlands gefokt paard naar Nederland gehaald dat lijkt me nog al wat anders dan een Nederlands gefokt paard naar Duitsland en dat gezeur over Duits bloed, het fokgebied bepaald de afkomst.
En de rest, hier had niemand nog ooit van gehoord en over de combinatie Gal/Totilas sprak de hele hippische wereld.
Je verliest het perspectief een beetje
easygoing schreef:Nou ja Adil jij vind is andere toch huichelaars?
Adil18 schreef:easygoing schreef:Nou ja Adil jij vind is andere toch huichelaars?
Nee hoor, heb dat nergens gezegd...Vind alleen het gedoe (negatieve artikelen over verkoop Totilas maar positief wanneer Anky een paard uit het buitenland koopt) huichelachtig. Maar ik heb nooit een persoon of meerdere aangesproken....
easygoing schreef:Nou dat heb je idd slim gedaan maar tussen de regels door is het heel duidelijk wat je er werkelijk mee bedoelde. Sterker nog je noemt het niet 1 keer maar meerdere keren.
easygoing schreef:Prima hou jij over het gebeuren denkt hoor maar als iemand dan tegen je ingaat en iets zegt wat in mijn ogen echt niet beneden de gordel is dan mag dat niet. Kom op.
Getup schreef:Paarden worden nu eenmaal overal heen verkocht, tsjongejonge..
Ik vind het supernieuws dat Anky weer een GP lopende opvolger heeft, anders gaat t er niet heel best uitzien voor ons team. Eerst maar aankijken hoe het gaat natuurlijk,maar ik ben blij om te lezen dat Anky er naast Salinero een ander paard bij heeft en hopelijk serieus kan meestrijden om een plek.
easygoing schreef:Ja klopt Adil maar zoals ik al zei waren jouw posts ook duidelijk aan een aantal mensen hier gericht.
Daarom zei ik ook dat dat erg slim van je is want niemand die je erop pakken kan.
Maar goed genoeg offtopic nu weer.
Beeeeeeeeh schreef:Weet iemand trouwens waarom Anky tegenwoordig zo geheimzinnig doet over het feit dat ze mede-eigenaar is. Equestrian International BV is gewoon een BV van haar en/of Sjef, ik snap niet waarom ze dat niet gewoon melden. Daar deden ze bij de verkoop van PB ook al zo moeilijk over.