renatevb schreef:Ik ken de situatie niet, maar als het inderdaad gebeurt is zoals de eigenares zegt, heeft ze in mijn ogen niets misdaan. Oke ze had hem misschien moeten laten inslapen, maar misschien was er hoop op beterschap en is ie in korte tijd erg achteruit gegaan zonder dat ze het wist. Ik spreek het niet goed ofzo, maar ik wil maar even zeggen dat het misschien niet gegaan is zoals iedereen hier zegt, want blijkbaar stond iedereen erbij toen het gebeurde..
Ik heb ook een merrie en een jaarling die in de modder staan, ze hebben wel een ruime schuilstal en een stuk dat we met zand verhard hebben, ze hebben ook geen deken aan, dus dat is dan mishandeling? Ik denk dat paarden sterk genoeg zijn om zonder deken rond te lopen. Oke mijn ene merrie die erg vermagerde heb ik wel op stal gezet, misschien was de eigenares dit ook van plan. Maar in deze periode is het echt niet makkelijk om een stalletje te vinden hoor, ik kan er van meespreken..
Ik zou eerst de vorige reacties lezen van de mensen die van de situatie afweten en dan pas oordelen.
De modder is natuurlijk nooit leuk maar de paarden KONDEN droog staan maar stond heel de dag bij het hek, waar de meeste blub was. Ook stonden hier de bakken waar het hooi in lag maar waarom staan die paarden heel de dag daar? te wachten op eten!!
En ze hadden ook de bakken van het hooi kunnen verplaatsen naar een iets droger stuk, maar ook dat hebben ze niet gedaan.