Met dank aan Bokt ben ik trouwens lessen gaan geven wat ook megaleuk is om te doen! Dankzij Bokt heb ik een paar hele leuke meiden leren kennen. Dankzij Bokt ben ik aan hoofdstellen en setjes gekomen en noem het allemaal maar op! Bokt, bedankt!
top dat bokt al zolang bestaat!!!..gefeliciteerd bokt
grid
Geplaatst: 10-01-11 09:48
Felicitaties had ik al gedaan ik vorig topic, maar wilde nog ff melden dat ook dit weer een erg leuk Overzicht is en ook goed aan de fanatieke bokkers gedacht
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd iedereen Dat er nog maar vele Bokt-jaren mogen komen
mairead
Geplaatst: 10-01-11 10:28
Van Harte Gefeliciteerd! En nog vele jaren!
Bokt is al bijna 2,5 jaar een bron van informatie voor mij: ik lees elke dag trouw het paarden-nieuws van de dag op de Nieuwspagina en daarnaast zijn alle ervaringen van andere paardenbezitters erg leerzaam om te lezen en eventueel toe te passen bij mijn eigen paardje!
mebianca
Geplaatst: 10-01-11 10:37
Jaaaa Bokt gefeliciteerd!!! Al ben ik er nog maar kort bij en plaats ik geen 92 berichten per dag (allemachtig hoe doe je dat?!?!) maar ik heb al zoveel informatie van bokt afgehaald alle ervaringen, nieuws, en andere nuttige berichten allemaal erg leuk om te lezen. Bokt ga zo doorrrrrrrrr
Blue_Eyes
Geplaatst: 10-01-11 10:48
Bellatrix schreef:
Sani schreef:
Nu kan je nooit meer ontkennen dat je niet verslaafd ben.
Ik ontken nog steeds hevig.
Je kunt gerust ontkennen dat je NIET verslaafd bent, maar niet meer dat je wel verslaafd bent