Alvast mijn felicitaties aan heel Bokt vóór de schermen en heel Bokt achter de schermen. 
Mijn verhaal?
Ik weet mij nog te herinneren dat er een periode was dat er flinke problemen waren met de servers van Bokt. Was dit 2006 ? Weet ik niet meer precies.
In die periode kon je inloggen wat je wilde, maar het lukte vooral in de avonden gewoon niet om in te loggen. Als echte bokker ben je dan natuurlijk zwaar gefrustreerd en wil je bij wijze van spreken je pc uit het raam vegen. Maar aan de pc lag het niet, werd later duidelijk.
De servers trokken het niet. Was het te druk op bokt? Op den duur kregen we in dikke zwarte letters netjes de melding dat de problemen zo spoedig mogelijk werden opgelost. Ik heb, zoals velen met mij, meegedaan aan de actie om geld te doneren om spoediger dit probleem te verhelpen. Hiervan is toen een nieuwe server voor gekocht, meen ik? Het probleem was in ieder geval verholpen en heb nooit meer problemen gehad met inloggen.
In die periode was toch wel duidelijk dat ik dacht: Donder, ik word boktverslaafd!
We gaan bokt toch niet kwijtraken?
Heel irritant dat je toen ook niet bij je PB's kon komen! 
Je hebt natuurlijk altijd wel periodes dat je de ene keer vaker op Bokt ben dan de andere keer. Ook is door jullie misschien wel in statistieken te zien dat in de zomer minder gebokt werd dan in de winter.
Eline schreef:Jouw verhalen
Zoals gezegd kijken we morgen verder naar het Bokt van nu. In de tussentijd zijn we erg benieuwd naar jouw verhalen. Wat is voor jou persoonlijk het hoogtepunt geweest van 10 jaar Bokt? Heb je je droompaard, droombaan of droompartner via Bokt gevonden? Heb je nog steeds een FarbenFroh-trauma of sla je 1 april liever helemaal over? Of hebben je HK-genoten je door een moeilijke periode gepraat, volslagen vreemden je geholpen met goed advies of persoonlijke support, of was Bokt de belangrijkste afleiding tijdens een véél te saaie baan: We horen heel graag jullie verhalen!