Anky heeft Whizashiningwalla BB gekocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:02

YouthReiner schreef:
Marliesje schreef:
Ben je zo goed dat ze je bij NRHA gewoon kunnen vinden als ik bel en vraag naar Niels?

heb je het nou tegen mij?
al mijn showrecords staan online ja en bij de NRHA staat dat opgeslagen dus wss wel. ;)

Heet jij Niels dan?

Wat jij hebt gepresteerd vind ik ook ontzettend knap! Mag je gerust trots op zijn.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:02

Rinske schreef:
Anky wordt echt niet rijk van de interviews die ze geeft Wendy.

:+
Nee, niet direct. Maar indirect helpen de interviews wel om onder de aandacht te blijven. En dat is nodig om geld te verdienen. In ieder geval voor haar. Toch?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:03

Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 09-12-10 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:03

Niels schreef:
Marliesje schreef:
Ben je zo goed dat ze je bij NRHA gewoon kunnen vinden als ik bel en vraag naar Niels?

Ach, dat is ook weer simpel op te lossen, je vraagt mij even per pb naar achternaam en daarmee bel je ze.
Maar nogmaals, wat doet het er hier in hemelsnaam toe wat ik (niet) heb gereden?

Omdat je nogal neerbuigend doet over wat Anky presteert...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:04

Wendy schreef:
Rinske schreef:

Nee, niet direct. Maar indirect helpen de interviews wel om onder de aandacht te blijven. En dat is nodig om geld te verdienen. In ieder geval voor haar. Toch?

Ik denk dat Anky haar geld ook wel kan verdienen zonder de interviews :) .

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:04

Francis schreef:
Misschien boeit de mening van die kenners haar niet omdat ze gek is op het paard.
Misschien heeft ze besloten dat western gewoon leuk 'hobby' blijft en neemt ze genoegen met het niveau wat ze wel kan bereiken met Wiz.
Misschien wil ze de kenners hun ongelijk bewijzen.
Misschien heeft ze inmiddels van andere (nog betere) kenners andere meningen gehoord.
Misschien was die eerste opmerking wel uit z'n verband gerukt door de media.

Er zijn legio dingen te verzinnen maar ik vind het wel bijzonder dat iedereen er weer een mening over klaar heeft. Laat dat mens toch gewoon lol hebben met d'r pony... Als ze een scheet laat moet het nog in de krant en heeft iedereen een mening over de lengte en de geur van de scheet. :roll:

ik wou een heel verhaal tikken om te reageren op sommige nogal rare reacties...

Maar hier kan ik me helemaal bij aansluiten :j laat Anky lekker blij zijn met dit paard.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:05

Wendy schreef:
Rinske schreef:

Joehoe het nieuws stond op haar eigen site.

xShellie

easygoing schreef:
Gaat ook niet zo zeer om jouw maar om haar resultaten te vergelijken met andere die ook deze tal van de paardensport beoefenen.

ik denk dat dat niet echt te vergelijken is..
ik ben pas 18 jaar en ik heb niet zoveel geld als anky om zo'n fantastisch paard als whiz te kopen.
want zoals eerder al is gezegd, is talent en goede begeleiding net zo belangrijk als veel geld hebben helaas..

verselewel

pluisje88 schreef:
Beetje raar verhaal inderdaad. Waarom koop je een paard waarvan je zegt dat hij niet goed genoeg voor je is? al leek me dat een beetje sterk.... vaak licht het meer aan de ruiter dan aan het paard

Voor een ruiter met dat niveau zou het paard toch echt talent moeten hebben, er zijn maar weinig paarden met dat beetje extra talent.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:06

verselewel schreef:
pluisje88 schreef:
Beetje raar verhaal inderdaad. Waarom koop je een paard waarvan je zegt dat hij niet goed genoeg voor je is? al leek me dat een beetje sterk.... vaak licht het meer aan de ruiter dan aan het paard

Voor een ruiter met dat niveau zou het paard toch echt talent moeten hebben, er zijn maar weinig paarden met dat beetje extra talent.

en whiz is toevallig een paard wat dat talent zeker wel heeft.
en anky mag dat niveau hebben in de dressuur, maar bij reining is ze er nog lang niet..
niet om neerbuigend te doen over anky, kei leuke vrouw, maar het is wel zo.
Laatst bijgewerkt door xShellie op 09-12-10 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:07

Ik denk niet dat Anky wakker ligt van de goedkeuring of afkeuring van Bokt over haar aanschaf. Gelukkig maar. :D

Voor haar zal alleen de goedkeuring door de veearts van Whiz tellen.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:07

Wendy schreef:
sporter schreef:
Ach wat. Ben jij bij het interview geweest? Weet jij letterlijk wat Anky gezegt heeft en wat de journalist er van gemaakt heeft? Ik durf het te betwijfelen.

Anky kan ook vragen om het interview in te zien voordat het gepubliceerd wordt.

Ik denk niet dat ze verwacht of misschien moeit het er wel niet dat een stelletje noboddy's op bokt over elk woordje vallen.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:08

YouthReiner schreef:
easygoing schreef:
Gaat ook niet zo zeer om jouw maar om haar resultaten te vergelijken met andere die ook deze tal van de paardensport beoefenen.

ik denk dat dat niet echt te vergelijken is..
ik ben pas 18 jaar en ik heb niet zoveel geld als anky om zo'n fantastisch paard als whiz te kopen.
want zoals eerder al is gezegd, is talent en goede begeleiding net zo belangrijk als veel geld hebben helaas..

Dat is waar maar dat is dan hetzelfde liedje als andere ruiters die op dat niveau meedraaien.
Daarom begrijp ik niet zo goed waarom er moeilijk gedaan word over het feit dat Anky wel of niet goed genoeg zal zijn voor dat niveau.
Moeten we daarom gaan roepen dat alle topruiters zich in gekocht hebben?
Ook in de dressuur zijn er ruiters zat die misschien nog wel meer talent hebben dan Anky maar die er vanwege de ontbrekende financiele middelen gewoon niet komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:09

Marliesje schreef:
Ben je zo goed dat ze je bij NRHA gewoon kunnen vinden als ik bel en vraag naar [***]?
[/quote]

Al is het totaal niet relevant hier, heb toch even een profiel aangemaakt. Scheelt je weer een telefoontje naar de NRHA, fijn he *D

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:10

Sjonge jonge, iedereen doet toch wel eens een uitspraak en doet vervolgens iets anders :D Als we nou allemaal precies deden zoals we eerder gezegt hadden, dan zou de wereld vol zitten met perfecte mensen.

Wens Anky veel plezier met d'r aanwinst :j

verselewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:11

Als ik het tijd, geld en ruimte over had had ik ook nog wel twee paarden erbij gewild, wat een gezeik over het feit dat iemand (nu toevallig Anky) een paard koopt, omg.

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:11

Anky was toch al dood ? :') :')

Ik vind het hardstikke leuk voor der.
Is toch leuk wat anders dan dressuur .
En wat boeit het dat het dat er gezegd is dat het niet een heel goed paard zou zijn . Zij mag toch ook wel van paarden houden en voor de hobby erbij hebben? Of moet ze omdat ze zo hoog rijdt/heeft gereden meteen alleen maar goed gevonden sportpaarden hebben? Het is toch voor haar ook niet verplicht om alleen maar hele goedgevonden sportpaarden te hebben? :o
Laatst bijgewerkt door power1997 op 09-12-10 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:12

Toch gek dat de toppers blijkbaar voor het oprapen liggen hier op bokt, en ze dan toch Anky bellen om mee te gaan naar Kentucky, ondanks dat ze er niks van kan.... :? Zal de naam wel zijn he?

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:13

power1997 schreef:
Anky was toch al dood ? :') :')

Ik vind het hardstikke leuk voor der.
Is toch leuk wat anders dan dressuur .
En wat boeit het dat het niet een heel 'goed'paard is. Zij mag toch ook wel van paarden houden en voor de recreatie erbij hebben? Of moet ze omdat ze zo hoog rijdt/heeft gereden meteen alleen maar goede sportpaarden hebben? Het is toch voor haar ook niet verplicht om alleen maar hele goede sportpaarden te hebben? :o

volgens mij snap jij niet dat het om het feit gaat dat het wél een super goed paard is.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:13

Anoeska schreef:
Toch gek dat de toppers blijkbaar voor het oprapen liggen hier op bokt, en ze dan toch Anky bellen om mee te gaan naar Kentucky, ondanks dat ze er niks van kan.... :? Zal de naam wel zijn he?

Zal wel zijn omdat de andere topruiters met goede paarden, niet mee konden of niet mee wilden omdat er teveel kosten aan zaten verbonden die ze gewoon niet konden betalen..

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:14

Niels schreef:
Een prachtig exemplaar van een argument ad hominem. Maakt niet uit hoor, dat je niet kan discussiëren zonder dat te gebruiken. :(:)

:n Je zoekt er teveel achter Niels, je hoeft jezelf niet op de borst te slaan, noch aangevallen te voelen.

Zoals eerder gezegd staan de beste stuurlui aan wal en DAT speel ik je wel toe OP DE MAN af ;)
Nogmaals, het is toch triest en bizar dat Anky haar prestaties zo gebagatelliseerd worden...

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:15

easygoing schreef:
Dat is waar maar dat is dan hetzelfde liedje als andere ruiters die op dat niveau meedraaien.
Daarom begrijp ik niet zo goed waarom er moeilijk gedaan word over het feit dat Anky wel of niet goed genoeg zal zijn voor dat niveau.
Moeten we daarom gaan roepen dat alle topruiters zich in gekocht hebben?
Ook in de dressuur zijn er ruiters zat die misschien nog wel meer talent hebben dan Anky maar die er vanwege de ontbrekende financiele middelen gewoon niet komen.

je hebt zeker gelijk, in de dressuur is dat precies zo!
ik vind het gewoon raar dat kenners eerst zeggen dat whiz niet goed genoeg voor haar is, en dat ze hem dan koopt..
maar zo zie je maar dat de kwaliteiten van de ruiter net zo belangrijk zijn als de kwaliteiten van het paard.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:18

Gefeliciteerd Anky ! Dat jij en je familie veel plezier met Whizashiningwalla mag gaan beleven !

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:19

Wat leuk voor Anky! Ik hoop dat zij en haar kinderen nog veel plezier met Whiz hebben!

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:20

YouthReiner schreef:
Anoeska schreef:

Zal wel zijn omdat de andere topruiters met goede paarden, niet mee konden of niet mee wilden omdat er teveel kosten aan zaten verbonden die ze gewoon niet konden betalen..

Topruiters met een waardeloze instelling zijn geen topruiters.