@ Ayasha: Nederlands, ff grof vertaald
:
Citaat:
TOTILAS
Rappe (zwart) *2000
Totilas werd in Nederland geboren en is daar tot en met zijn 10e levensjaar opgegroeit. Hij werd door Edward Gal opgeleid. Na de Wereldruiterspelen in 2010 kocht Paul Schockmöhle deze eenmalige hengst en waarborgde hem hiermee voor de Duitse fok. Kort daarna vroeg Paul mij, of ik me kon voorstellen Totilas te rijden. Nadat de eerste ontmoetingen met hem ongelooflijk positiv en hoopvol verliepen, was het relatief snel duidelijk, dat wij als paar goed bij elkaar passen. Ik ben natuurlijk zeer gelukkig het momenteel beste dressuurpaard ter wereld te mogen rijden. Tegelijkertijd weet ik echter ook, dat ik in grote voetstappen treed. Op 30 november 2010 werden wij publiek als die nieuwe hoop voor Duitsland voorgesteld. Ik kan hier niet meteen staan en zeggen, dat wij in 2012 de olympische spelen winnen. Tot dan hebben we nog een lange weg voor ons en we gaan er gezamelijk aan werken, de fans en toeschouwers uit de hele wereld met onze eigen stijl enthousiast te maken/te bezielen (mitzureißen kun je niet echt letterlijk vertalen, hij bedoeld in ieder geval het publiek voor zich te winnen, enthousiast te maken en te entertainen). Met Totilas begint voor mij een nieuwe dimensie en ik verheug me op de toekomstige ontwikkeling/vordering/vooruitgang met hem
Laatst bijgewerkt door Adil op 02-12-10 14:18, in het totaal 3 keer bewerkt