Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Paar beelden zijn nog geen proef en dan kan je ook niet verwachten van een zon prille combinatie.
Hij reed hem iig niet onder druk en het achterbeengebruik was zeker was niet wat het geweest is.
Het is de vraag of hij als er druk op komt alles net zo perfect aan elkaar kan rijden als Ed deed, dus het lijkt me dat Adelinde voorlopig nog weinig te duchten heeft.
Socio schreef:Ik vind het beeld veel prettiger jammer dat Rath geen nederlander is Toot houdt zijn staart ook veel rustiger (misschien in de wedstrijd weer anders maar dat valt me echt op bij de beelden) denk dat de combi alles gaat overtreffen. wel jammer voor nederland maar ja ere wie ere toekomt.
Tafje schreef:Paula1990 schreef:Ik vind het geen mooie combinatie om te zien.
Ik ook niet. En hij heeft op de foto's zijn onderbeen ook naar achter liggen/hakken omhoog, en lijkt alsof z'n knieen net over de kniewrong komen
Umeo schreef:Jullie zijn echt hilarisch!![]()
De vlechtjes zijn niet mooi, de combi past niet, bla bla. Komop, hij zit er pas voor de 6de keer op! Jullie zouden het natuurlijk allemaal beter doen
Emilia schreef:wow, wat hebben ze er een show van gemaakt! En wat moet het gaaf zijn geweest voor Matthias om als nieuwe ruiter binnen te rijden met Totilas! Respect voor Matthias om voor de 6e keer Totilas voor de pers te rijden.
Moet zeggen dat ik het symphatiek vind hoe ze over Edward en Totilas praten. Het ziet er fijn uit en ik hoop dat Totilas (nog een keer veel) gaat bereiken.
Jammer dat NL geen Edward en Totilas hebben maar Edward kan toch wel mooi even zeggen ik heb DE Totilas tot HET dressuurpaard gemaakt.
Ow en hou eens op te zeuren over die vlechten!