Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miepje17 schreef:Ik vind het van de KNHS een zware belachelijke tegenvaller geen winstpunten meer in 20 x 40 voor de Z. Zo schakel je alle verenigingen uit die niet een bak hebben met deze afmetingen. Als ik in onze kring kijk is er maar 1 manege die deze afmeting heeft. Leuk elke keer de kringkampioenschappen daar voor het Z... Ik snap het echt niet. En daarbij haal je de deelname ook naar beneden. Want wie gaat er nou een proef rijden voor 8 of meer euro waarvan je Winstpunten niet eens meetellen.. Nou ik kan je vertellen dat had ik niet gedaan. Maar dan krijg je wel dat je veel minder deelname hebt en verder moet rijden.. BELACHELIJK.. en dan zit de paardenwereld in een financiele crisis. Moet je vooral dit gaan doen, dan haal je alle kleine accomodaties ten onder.
Nic_Urani schreef:Kunnen we niet met zn alle een protestbrief of iets sturen naar de KNHS?? Dit kan toch niet doorgaan... Weet je hoeveel ruiters, maar ook verenigingen hier de dupe van zijn?! Verenigingen lopen ook een deel van de inkomsten mis.. Belachelijk gewoon!!
Fitzroy schreef:trisca schreef:![]()
regel jij dat even?![]()
Ik maak me af en toe zo kwaad om de maatregelen van de KNHS dat ik er nog toe in staat ben ook.
En dan krijg je een nieuwsbrief waarin je leest dat ze de medaillewinnaars hebben geeerd in de balzaal van Paleis 't Loo. Wie zal dat betalen?
En wij maar weer meer betalen voor onze startkaart en coupons en er worden de basissporters ook nog allerlei maatregelen door de neus geboord waar niemand op zit te wachten.
Ja ik ben boos
miepje17 schreef:Ik vind het van de KNHS een zware belachelijke tegenvaller geen winstpunten meer in 20 x 40 voor de Z. Zo schakel je alle verenigingen uit die niet een bak hebben met deze afmetingen. Als ik in onze kring kijk is er maar 1 manege die deze afmeting heeft. Leuk elke keer de kringkampioenschappen daar voor het Z... Ik snap het echt niet. En daarbij haal je de deelname ook naar beneden. Want wie gaat er nou een proef rijden voor 8 of meer euro waarvan je Winstpunten niet eens meetellen.. Nou ik kan je vertellen dat had ik niet gedaan. Maar dan krijg je wel dat je veel minder deelname hebt en verder moet rijden.. BELACHELIJK.. en dan zit de paardenwereld in een financiele crisis. Moet je vooral dit gaan doen, dan haal je alle kleine accomodaties ten onder.
Zooist schreef:8 euro??? Nou, ik ben wel meer kwijt hoor per proef. Meestal tussen de 10 en 12,50 voor de M en Z1 proeven.
vanessakusje schreef:Hier in het noorden heb je bijna geen enkele mogelijkheid om in de winter 2x te starten! Dus heb jij nu wel mazzel!trisca schreef:Deze regel gaat naar mijn gevoel wel betekenen dat je nogmaar 1 proef kan rijden, anders kunnen er helemaal maar weinig deelnemers starten..
Hier in de buurt zijn er helemaal bijna geen concoursen war je binnen 2 proefjes kan rijden.
Dat is best erg! Ik zou mijn paard echt niet zadelen voor maar 1 proef. Echter als t niet anders kan??!