Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniquee schreef:LindyH schreef:Straks gaat Edward voor Duitsland rijden...
Dat zie ik toch echt niet gebeuren.
Ayasha schreef:kyrtje schreef:Ik hoop iig dat de toekomstige ruiter/amazone niet beter is als Edward Gal. Dan weten we zeker dat Nederland niet te evenaren is.
Leuk om te lezen dat je Toot een slechte ruiter gunt.
Ayasha schreef:Dus je gunt dat dier echt dat ie "minder goed" gereden wordt?
Jusi schreef:ik zou hem ook niet willen rijden. Als je wint krijg je te horen dat het paard zo goed is en iedereen met hem kan winnen, als je verliest krijg je te horen dat je wel slecht rijdt als je zelfs met zo'n paard niet kunt winnen
Bloodymary schreef:Jusi schreef:ik zou hem ook niet willen rijden. Als je wint krijg je te horen dat het paard zo goed is en iedereen met hem kan winnen, als je verliest krijg je te horen dat je wel slecht rijdt als je zelfs met zo'n paard niet kunt winnen
Maar een echte topsporter zal in zichzelf geloven en altijd denken dat hij/zij het beter gaat doen dan Edward Gal. Als je die overtuiging niet hebt, dan hoor je op dat niveau niet thuis.
Ik hoop ook echt dat er weer een hele goede combinatie komt. Ik kan er echt van genieten om Totilas in de ring te zien en als dat dan niet meer met Edward Gal kan, jammer, maar ik hoop wel dat het genieten kan blijven, dan maar met een andere ruiter..... in het ergste geval een Duitse.
Bloodymary schreef:Jusi schreef:ik zou hem ook niet willen rijden. Als je wint krijg je te horen dat het paard zo goed is en iedereen met hem kan winnen, als je verliest krijg je te horen dat je wel slecht rijdt als je zelfs met zo'n paard niet kunt winnen
Maar een echte topsporter zal in zichzelf geloven en altijd denken dat hij/zij het beter gaat doen dan Edward Gal. Als je die overtuiging niet hebt, dan hoor je op dat niveau niet thuis.
Ayasha schreef:Ik denk eerlijk gezegd niet dat Totilas onder een Young Rider komt als tie al terug de sport in komt.
kyrtje schreef:Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik hem niks goeds toewens! Alleen hoop ik gewoon dat die persoon minder goed zal zijn al Edward. Hij heeeft zoveel bereikt met dat paard, als ieder ander hem na kan rijden, denken mensen misschien wel dat het paard alleen maar goed was en het zonder Edward ook kon bereiken