Ook Capellmann en Salzgeber willen Totilas niet rijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Ook Capellmann en Salzgeber willen Totilas niet rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 23:45

Thnx Bomba, had er overheen gelezen... Sorry, EG

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 16:54

LindyH schreef:
Straks gaat Edward voor Duitsland rijden... :D

Dat zie ik toch echt niet gebeuren. :Y)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:45

_Daniquee schreef:
LindyH schreef:
Straks gaat Edward voor Duitsland rijden... :D

Dat zie ik toch echt niet gebeuren. :Y)

Maar dat dan toch echt nog liever dan een andere op Totilas.
En nee niet omdat een ander hem bij voorbaat al niet goed kan rijden maar puur omdat dit de combinatie was waar iedereen zo vreselijk van genoten heeft en niet te vergeten Edward en Totilas zelf ook.

kyrtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:55

Ik hoop iig dat de toekomstige ruiter/amazone niet beter is als Edward Gal. Dan weten we zeker dat Nederland niet te evenaren is.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:52

kyrtje schreef:
Ik hoop iig dat de toekomstige ruiter/amazone niet beter is als Edward Gal. Dan weten we zeker dat Nederland niet te evenaren is.

Ach de beste hoort te winnen.

kyrtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:56

Wij dus :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:56

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:57

kyrtje schreef:
Wij dus :P

Hoe graag ik ook ja zou willen zeggen ben ik van mening dat dat niet met zekerheid te zeggen is.
Maar is voor Duitsland of wat voor land net zo goed.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:59

kyrtje schreef:

Leuk om te lezen dat je Toot een slechte ruiter gunt. :D

kyrtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:04

Ayasha schreef:
kyrtje schreef:

Leuk om te lezen dat je Toot een slechte ruiter gunt. :D

Zo was het eigenlijk niet bedoeld ;)
Maar ja eigenlijk wel ja. Dan mag Edje hem miss terug gaan rijden :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:10

Een paard gunnen slecht gereden te worden.. Dat siert een mens... :)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:17

We moeten Totilas het allerbeste wensen, dat zijn we wel aan hem verplicht na alle mooie kippenvel momenten die hij ons gegeven heeft.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:19

Ayasha schreef:
Een paard gunnen slecht gereden te worden.. Dat siert een mens... :)

Er staat niet slecht, maar minder goed dan Edward. Niet alles gelijk zo negatief opvatten ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:20

Dus je gunt dat dier echt dat ie "minder goed" gereden wordt?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:26

Ayasha schreef:
Dus je gunt dat dier echt dat ie "minder goed" gereden wordt?

Ik heb die uitspraak niet gedaan. Maar ik denk niet dat Totilas er negatieve gevolgen van ondervindt als hij door een minder goede ruiter wordt gereden. Als hij door een Duitse 'Young Rider' zou worden gereden, dan is dat ook een (op dat moment) minder goede ruiter dan Edward Gal. Maar dan is het ook geen wereldramp voor Totilas toch?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:27

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Totilas onder een Young Rider komt als tie al terug de sport in komt.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:27

Jusi schreef:
ik zou hem ook niet willen rijden. Als je wint krijg je te horen dat het paard zo goed is en iedereen met hem kan winnen, als je verliest krijg je te horen dat je wel slecht rijdt als je zelfs met zo'n paard niet kunt winnen :')

Maar een echte topsporter zal in zichzelf geloven en altijd denken dat hij/zij het beter gaat doen dan Edward Gal. Als je die overtuiging niet hebt, dan hoor je op dat niveau niet thuis.

Ik hoop ook echt dat er weer een hele goede combinatie komt. Ik kan er echt van genieten om Totilas in de ring te zien en als dat dan niet meer met Edward Gal kan, jammer, maar ik hoop wel dat het genieten kan blijven, dan maar met een andere ruiter..... in het ergste geval een Duitse.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:40

Bloodymary schreef:
Jusi schreef:
ik zou hem ook niet willen rijden. Als je wint krijg je te horen dat het paard zo goed is en iedereen met hem kan winnen, als je verliest krijg je te horen dat je wel slecht rijdt als je zelfs met zo'n paard niet kunt winnen :')

Maar een echte topsporter zal in zichzelf geloven en altijd denken dat hij/zij het beter gaat doen dan Edward Gal. Als je die overtuiging niet hebt, dan hoor je op dat niveau niet thuis.

Ik hoop ook echt dat er weer een hele goede combinatie komt. Ik kan er echt van genieten om Totilas in de ring te zien en als dat dan niet meer met Edward Gal kan, jammer, maar ik hoop wel dat het genieten kan blijven, dan maar met een andere ruiter..... in het ergste geval een Duitse.

Blijkbaar snap jij niet dat er voor een prof. topruiter veel meer vanaf hangt dan zoals jij hier steeds schetst.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:44

Bloodymary schreef:
Jusi schreef:

Maar dan horen Capellmann, Salzgeber en Isabell Werth ook niet op dit niveau thuis? Ik denk dat het ook een stukje realiteit is om onder ogen te zien dat je er niets mee wint om op Totilas te rijden. Behalve natuurlijk dat je een fantastisch paard mag rijden ;)

Ayasha schreef:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Totilas onder een Young Rider komt als tie al terug de sport in komt.

Je begrijpt toch zeker ook wel dat ik een voorbeeld geef he?

kyrtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:53

Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik hem niks goeds toewens! Alleen hoop ik gewoon dat die persoon minder goed zal zijn al Edward. Hij heeeft zoveel bereikt met dat paard, als ieder ander hem na kan rijden, denken mensen misschien wel dat het paard alleen maar goed was en het zonder Edward ook kon bereiken ;)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:57

Blijkbaar snap jij niet dat er voor een prof. topruiter veel meer vanaf hangt dan zoals jij hier steeds schetst.
[/quote][/quote]

Of misschien snap ik het wel beter dan jij!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:58

kyrtje schreef:
Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik hem niks goeds toewens! Alleen hoop ik gewoon dat die persoon minder goed zal zijn al Edward. Hij heeeft zoveel bereikt met dat paard, als ieder ander hem na kan rijden, denken mensen misschien wel dat het paard alleen maar goed was en het zonder Edward ook kon bereiken ;)

En wat als dat nu gewoon zo is?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:00

Bloodymary schreef:
[/quote]

Of misschien snap ik het wel beter dan jij![/quote]

Blijkbaar toch niet ;) maar goed jij je zin. Mensen Bloodymary snapt het beter dan wie ook :o .

Zo goed bloody?

kyrtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:01

Jullie begrijpen mij gewoon verkeerd! En het kan me verder vrij weinig interesseren wat er op mij gereageerd wordt. Het is mijn mening wat ik getypt heb. Ik wens Totilas geen slechte ruiter toe, absoluut niet.
Waar maken jullie je trouwens druk om, wat ik zeg?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:02

Het is toch ook zo dat diegene die er op wil rijden genoeg ping ping :$ mee moet nemen?