Gemeente Ede besluit na overleg Edward Gal niet te huldigen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Gemeente Ede besluit na overleg Edward Gal niet te huldigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:42

OP aangevuld met informatie van andere krant.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:01

juij Sammie, blij toe. Hopelijk leest iedereen het artikel volledig. :D

Mja, ik kan er wel inkomen dat ze nu geen zin hebben in een feest. Je weet wel dat het je eigen paard niet is, maar bon als zo'n dier van onder je kont verkocht wordt, moet dat toch pijnlijk zijn.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:16

mensen lees nou eens er staat dat Edward zijn enthousiasme minder is. Kan me dat ook best voorstellen hij zou voor zijn prestaties met Totilas gehuldigd worden maar die is niet meer bij hem

Vind het jammer omdat Edward het echt verdient heeft maar als hij er nu geen zin in heeft dan moeten wij dat respecteren

Urnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:58

stoer schreef:
Beetje jammer.
Vind dat hij het wel verdiend had! Hoop dat er iemand is met een geweldig Super paard die Edward de kans geeft om duitsland en (P.S.) een flinke optater te geven door alsnog te winnen!

Eigenlijk wel he, kom op Ed koop Chinook ff (want die kerel gaat em ook niet houden als ik het goed begreep) en dr tegenaan! Niet rieel maar ik ben toch te Hollands en hoop dat het hele Nederlandse team DL een verschrikkelijke optater en dikke kater gaat geven (slecht sorry)

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:19

Iris1702 schreef:
Nezzie schreef:
Wat ik dan weer een beetje jammer vind, is dat billboard. Er staat Gemeente Ede feliciteerd Edward en Hans-Peter, maar alleen een foto van Ed en Totilas. Had er dan ook een foto van Hans-Peter op gezet.

Ik heb hier niet zo'n probleem mee eigenlijk....
Hans Peter word benoemd als partner dus mag in dat opzicht gefeliciteerd worden maar het uiteindelijke resultaat is behaad door Edward...

Als er een billboard van Anky zou komen en ze feliciteren Sjef dan ook als haar partner zijnde dan hoeft zijn foto er toch ook niet bij? Kan zelfs zo zijn dat hij niet eens genoemd zou worden....

Ik ben er even vanuit gegaan dat Hans-Peter hier genoemd wordt als lid van het team dat 1 van de op het billboard genoemde medailles heeft binnengehaald. Of heeft Edward in zijn eentje 4 gouden medailles gehaald?

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:29

Op de site van Edward staat precies uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Uit de eerste hand dus!

http://www.edwardgal.nl/

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:34

Als iedereen goed zou lezen, spreekt de titel al boekdelen.
In OVERLEG is besloten niet te huldigen.
Kan me voorstellen dat Edwards hoofd er niet naar staat.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 01:03

Citaat:
Geen huldiging door gemeente Ede

Kort na de verkoop van Totilas is er door de gemeente Ede, contact opgenomen met ons over het aankomende feest. De voorbereidingen waren nog maar net begonnen en de burgemeester Kees van der Knaap, vroeg ons of wij een feest wel zagen zitten? Op deze vraag hebben wij geantwoord dat het voor ons niet hoefde. Het was op dat moment allemaal nog erg pril, omdat we het net wisten en wij dachten dat ons hoofd niet naar een feest zo snel naar een feest zou staan. Wij waarderen het heel erg, dat de burgemeester hierin vooral aan ons heeft gedacht.

Het is dus absloluut niet aan de orde dat de gemeente Ede heeft besloten, Edward niet te huldigen.

bron: www.edwardgal.nl

luukieluuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 01:08

Ede en Gal hebben in gezamenlijk overleg besloten dat dit niet het moment is om een groot feest te houden

Lijkt me een duidelijke zin!!

En ik snap het oko zeker wel van Gal.....

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 03:47

Het gaat er NIET om, om wat er staat, maar wat ik er van vindt. Als je ervan uit gaat dat over wat er staat het item en is, dan hoef je ook niets te vinden en heeft een discussie ook geen nut, dan kun je het net zo goed niet publiceren op een forum. Maar ik heb wel een mening en die ventileer ik dan ook. Moreland staat ook niet voor meer land, maar om meer geld; Beter gezegd: een land waar je je winstbejag kan botvieren ten koste van de sport. Schijnbaar is 1 1/2 miljoen dekgeld per jaar niet genoeg. Toevallig is die Duitse handelaar ook op geld uit. Hopelijk gaat het dezelfde kant op als de voorganger van Totilas: Hoor je ook niets meer van. Wat Edward aangaat: Ik kan me helemaal vinden in zijn mening en gevoel, maar niet in de argumenten die de eigenaar aandraagt.

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:23

Uhm... Niet om vervelend te zijn, maar het is Moorland, niet Moreland. :D Misschien even onderzoek doen voor je die mening ventileert?

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 01:07

Tuurlijk is het moorland.. Moreland bekt lekkerder in deze situatie :-)